laupäev, 7. aprill 2007

17.28, 6. Aprill, Mererannas (imeilusas), Napieris

Ka"es on lihavotted - ja a"rge arvake et ma iseseisvalt selle peale tulin, lihtsalt siin ta"histatakse neid pu"hi ilmselt rohkem kui meil. Esimese ma"rgi sain eile, kui peale suurepa"rast megade vaadetega merereisi u"ritasin Wellingtonis o"o"maja leida (hea on et esialgsest plaanist kohe edasi lipata pimeduse la"henemise tottu loobusin), koik kohad olid Wellingtonis puha ta"is, loppeks sain viimase voodi u"hes back packeris mis oli u"ks viimaseid kuhu helistasin. Loomulikult on 4 pa"evase na"dalavahetuse aegu koik uusmeremaalased (kellele reisida muideks va"ga meeldib) liikvel. Lippasin mina siis peale o"o"maja leidmist poodi - ossa pu"ha pu"ss (vabandan ropendamise pa"rast, sest on ilmselge millisele jumala keha osale antud va"ljend vihjab, kui feministide na"gemus jumalast va"lja ja"tta), kus poes oli rahvast, nagu joulud oleks ka"es olnud voi midagi. Pu"hadel on head ku"ljed kaa, ha"a"letada oli veel lihtsam kui tavaliselt, koik ju la"hevad kuhugi ja on sellise vabaduse puhul muidugi heas tujus. Kuigi Wellingtonist va"lja rongipiletit ostes piletimu"u"ja u"ritust saboteerida u"ritas, mu"u"es mulle pileti veits teise tee a"a"rde kui minna plaanisin, ha"a"letasin end u"likiirelt kohale - u"le 3 minuti tee a"a"res kordagi ei veetnud. Peale paljusid lounasaarel kohatud turiste, olid kohalikud sohvrid monus ajaviide, ta"itsa nauding oli soita. Nu"u"d Napieris olles on nauding veelgi suurem, ilm on imeilus ja ookean - mmmm, super! Ja taamal lahe teisel kaldal paistavad ma"ed, lained loksuvad ja murduvad u"lija"rsult, lihtsalt ilus on olla ning koledat pole vist olnudki, suurepa"rane linn!

Kommentaare ei ole: