kolmapäev, 4. aprill 2007

23 ma"rts kuni 3. aprill












































































4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Mass, sa oled ikka üks pahatahtlik inimene ja see kuradi skänner mis ei töötanud oleks võinudki surnuks jääda.

Pettunud vänn Juss

Massa ütles ...

Vahi vahi, rahvamassid juba ma"ratsevad :). Ma juss pole tegelt oma heatahtliku loomust kuskile kaotand, lihtsalt ka laisk loomus on veel endiselt sa"ilinud... Ja ma arvan, et sinusugusele soltlasele, on ska"nnitud versioon tunduvalt parem kui u"ldse midagi, toeline va"nn oleks suisa ha"ppi, vahi kui autentne va"rk, isegi vihma na"inud leheku"lje nurgad on na"ha, ha"sti pingutada tunned kopitand ma"rkmiku lohna kah ;)

Unknown ütles ...

fuhh, vastik hais. öäk.

Massa ütles ...

:):)