kolmapäev, 1. august 2007

Uudiseid Esimene August, ohtupoolik

Tere tere koik see pere, kes seda lugema juhtub, alustuseks u"tleks kohe a"ra, et juhe on a"ra u"tlemata koos peale to"o"pa"eva, juba kolmest saati ootan teist hingamist aga mitte ei ole peale tulnud veel (ja kell sinder juba pool seitse) - seega on oodata et allja"rgnev tekst voib kohati sisaldada kirja, fakti, loogika ja muid vigu igavast sonakasutusest ra"a"kimata.

Spordiuudised

Teadupa"rast olen ma alati unistanud ajalehest, kus koigepealt ra"a"gitakse ta"htsatest asjadest nagu sport ja koomuskid ning siis minnakse edasi natuke tosisemate teemadega, nu"u"d kus mul on siuke suurepa"rane voimalus otsustasin lihtsalt eeskujuga nakatada koiki leheneegreid, et ma ei peaks alati tagant ette ajalehte lugema.
Alustuseks on mul su"damel teadagi mu lemmik footie klubi Essendoni ka"eka"ik, no pole kiita hetkel seis, vahepeal oli ikka nutt juba peris kurgus, lasti treener lahti ja saadi lakki muudkui, nu"u"d voeti treener tagasi ja pu"hapa"eval saivad voidu ning sansid playoofi saada on suht reaalsed ja"lle. Isiklikest spordielamustest niipalju, et saalijalka turniir hakkab lopule joudma ja molemad klubid mille eest ma ma"ngin on kenasti poolfinaali kursil, homme veel viimane ma"ng molemal pohiturniiril. Eelmine na"dal peksime mingit satsi 13-2 ja teise meeskonnaga oleks peaegu voit tulemata ja"a"nd, onneks suutsime ikka kastanid tulest va"lja tuua ja 7:6 asja a"ra vormistada, jummalast hea tunne oli mint enne loppu viimane va"rav lu"u"a, ajee :). Mis meil siin veel sportlikku? No mina olengi kossus oma 183 ja meeletu hu"ppega tsenter siin firmas, kui u"ks kahe meetri ja paarisendine ning 140 kilone tu"u"p va"lja ja"tta saan ma suurema osa lauapalle endale, samas on mu visketabavus umbes nagu tsentritel ikka, nii umbes 123-st 16.
Ja austraalia Rugby koondis sai kah Uusmeremaalt peksa, mis pole muidugi mingi u"llatus.

Koomusk

Joonistusande ja vahendite puudumisel ra"a"gin parem uusima nalja mis siinsete elanike kohtra kuulsin: Kolma austraallast ja kolm uus meremaalast soidavad konverentsile rongiga ja austraallased ausad poisid ostavad koik pileti, uus meremaalased va naasklid ostavad kamba peale u"he. Austraallased veits imestund, et kuda nii saab ja uurivad siis elu, kuidas uusmeremaalased lipsavad ilusti koik tualetti enne konduktori jalutuska"iku ja konduktori koputuse peale tuleb peldiku uksest ka"si va"lja ja na"itab piletit. Austraallased otsustavad siis kah kokku hoida tagasiteel muidugi, ostavad kamba peale u"he pileti, Kiiwid ei osta seekord u"htegi. Austraallased imestavad veits ja otsustavad ma"ngu ja"lgida ja"lle, nigu rongi peale saavad, uus meremaalased padavai u"hte tualetti austraallased selle peale teise, mis peale u"ks uuuus meremaalane tuleb va"lja, koputab australlaste tualeti uksele ja ku"sib: Your tickets please...

Poliitika uudised:

No poliitikaga on siin nii, et valimised on tulekul, juba ammu mulle tundub et tulevad, ku"sisin siis et kuna tulevad ja u"lla u"lla, keegi ta"pselt ei tea, aga kunagi Novembris. Ja miks keegi ei tea? Sest neil lammastel siuke su"steem, et valitsev partei ma"a"rab mingis ajavahemikus mis on ette antud kuna asja ajada millal ta"pselt asi toimub ning nad vaatavad ku"sitluste pealt kuna sobiv on ja veel ei pole... Suht haige ja ebademokraatlik kui minult ku"sida. Aga see selleks. Seda ei saa kah muidugi mainimata ja"taa, et teeks oige korjanduse ja saadaks Savisaare majndust oppima??? Mina olen nous 10 taala annetama sellise pu"ha eesma"rgi nimel, kui ta veel lubab seda kuskil kaugel teha ja mitte lolli ila seni ajada siis isegi 50 voi rohkem a"kki.

Elu

Elu on suht lilleline, ta"na na"gin isegi vikerkaart hommikul ja puha, inimesed on ommikuti samas endiselt rongi peal selliste na"gudega nagu tapale soidaks. Ja suht sitt u"histranspordi kultuur on kah, kogunevad ukse juurde troppi nagu mai tea ja eriti ei viitsi lillegi liigutada, et koik peale mahuks samas ruumi on tohhuja i bolse. Aga see selelks pohiline uudis on tegelt see, et mulle on uued elukaaslased tekkinud/tekkimas, u"ks saksa neiu Marlene ja arvatavasti india tu"u"p Sandeep, pole veel kumbagi na"ost na"kku na"inud aga vahest ta"na kohtan, plaanisivad ta"na kuulu ja"rgi sisse kolida. Ajee, vast pesevad nousid kah, ma isegi koristasin pu"hapa"eval et esmaspa"evaste korteriavastajate seast puhtaid inimesi mitte a"ra irmutada, jube laga oli ja"lle. Aga eks na"is, mul on molemad po"idlad pihus et oleks va"a"rt tu"u"bid, te isegi ei kujuta ette kui raske niimoodi tru"kkida ja tO"o"d teha on olnud terve pa"ev otsa ;)

Seltskonna kroonika

Njaa, see pole vist mu tugevaim rubriik, ses mottes mitte et ma kehv seltskond oleks voi niru kroonik, aga lihtsalt ei ole suurem asi klatsi moor. No ma usun, et na"dala su"ndmuseks on vast reedeohtane u"ritus, astusin kusjuures oma esimesse klubisse siin ametlikult (jahtklubis ma ei jaksa liikmemaksu maksta, seega olen ku"laline voi ajutine u"hepa"evane liige). Klubi nimi on Euroclub ja koosneb see pohiliselt euroopa tudengitest, kuigi tegelt oli seal mu meelest asiaate kes olid tulnud ilusaid nummisid euroopa poisse ja tu"drukuid kaema rohkem. Aga no see selleks, u"hesonaga, ka"isin va"ljas kohalike (voi mitte ikkagi nii kohalike) tudengitega, sattusin sinna u"he Austria tudengi neiu kutsel kellega ma koos kunagi turul ka"isin kes opib koos mu ekselukaaslase mehhiklasega mitte ku"ll selles u"likoolis kus see va"rk oli vaid u"hes foto koolis. No vast sai piisavalt keerukas lause ja samas arusaadav, kes ikakgi kelle sugulane on :). Nujah, nalja sai omajagu ja lopetasime ilusti mingi rahvaga Brightey Allrighteys mis on suht kihvt iiri pubi, monna.
Mis veel, ahjaa, peale neljapa"evast jalkat sai jalka meeskonnaga pubis ka"idud ja ta"histatud korda la"inud ma"ngupa"eva ning u"he mehe baka kraadi ka"tte saamist. Asjade ka"igus juhtus u"hel hetkel nii, et leidsin ennast koos kogu u"leja"a"nud kambaga u"hel hetklel baarist, mida oleks vabalt voinud pidada suht tavaliseks hungari so"o"gikohaks kus pakutakse kuljassi ja olut ja muud sa"a"ntest na"nni, kui seal poleks iga veits aja tagant strippar esinend. Vaatsime a"ra kaks etendust, no esimene strippar oli ku"ll u"ks paras onnetus, esiteks oli ta suht paks ja kole ja teiseks ei oskand ta eriti ennast liigutada, aga kuna ta oli blond ja tal olid suured tissid ning ta vottis ennast ikkagi paljaks, siis ta loomulikult ikka jootraha koigilt sai ja ovatsioonid teenis. Mul la"ks ses mottes ha"sti et mulle kui vaesele eestimaa pojale tehti va"lja koik muidugi, ja olleraha ma teenisin ta"itsa ise, imiteerides stripparit plastopsiga ringi ka"ies, lubades hiljem laua peal tantsida (mis ja"i ku"ll toele au andes tegemata) ja tehes paar lihtsamat akrobaatilist harjutust ning olles muidu tubli. Mu menu polnud ku"ll stripparitega vorreldav aga ma ajaks selle selle nahka, et mul oli aint u"ks naiste laudkond kus onne katsuda stripparite valikuku"llusega vorreldes. Teine strippar oli ta"itsa OK, va"ike ollekoht oli ees ja paabulinnu kostu"u"m oli kah veits u"le pingutatud aga oli muidu na"gusam ja oskas end liigutada ning viskas spagaati ja puha. Pluss poolele ja"a"b sest ohtust ka see, et juba kella u"heks sain koju ning ja"rgmine pa"ev oli to"o"d ta"itsa normaalne teha.

Selle na"dala oodatuim seltskonna u"ritus on vist reedene baila euroclubi asiaadist presidendi Claudia juures ja siis arvatavasti kuskil mujal edasi.

Ilm

Kuule ilmaga on ha"sti, ta"itsa kevadet viskab juba, mingi pa"ev oli 25 kraadi juba. Ja ei saja kah eriti enam, aint tuul on, eile tulin lounalt na"iteks nuttes tagasi, sest no mitte ei saant tuulele silma vaadata. Loodab siis et laupa"vase purjetamise ajaks kah tuult jagub, pa'iksest ra"a"kimata, seekord votan pa"ikse prillid kah kaasa, ausona.

A"riuudised

A"riga on asjad hetkel nagu nad on, raha tuleb ja raha la"heb bilansimaht kasvab ja kasumit kandime siia sinna ning kuna finantsperiood pole la"bi siis ei oska loplikku kasumi prognoosi paika panna. Plaju raha la"heb a"ra pahale SEB u"hispangale vana krediitkaardi vola katteks, veits nagu olen sa"a"stnud, 2500 taala onnestus eestisse kantida (meeletu hinnaga muidugi) ja paar asja nagu na"iteks fotoka olen kah soetand, aga panga arvega on nagu ta on. Ootan pikkisilmi riigiabi austraalia valitsuselt tagasisaadava tulumaksu na"ol mida peaks olema omajagu, mingi 1650 taala ringis (nii tsekkasin just, ongi u"le tulnud, juhhuu!, polegi seis nii nukker enam :):)), lisaks plaanin hakata rohkem to"o"d tegema ja va"hem raha kulutama :). Lihtne! See ongi tulevase kasumimarginaali upitamise pant. Eesma"rgid finants perioodi lopuks (septembri keskpaik) on korged, vaja on korvale panna 6000 taala, et saaks reisida kuu aega indoneesias ja sukelduma oppida, et saaks australiasse tagasi ja siin poolteistkuud tsillida ning et taimaal end kunnina tunda. Eks na"is kudas sellega la"heb, aga tahaks loota et ei pea enne Eestisse tagasi saabumist enam to"o"d tegema. Selelga finants osakond hetkel lopetab ja annab teada, et kuigi firma igapa"eva elu pole to"isel perioodil voibolla peris meelakkumine loodetakse puhkuse ajal see tagasi teha, pealegi, on lootust niimoodi firma aktsia va"a"rtust tosta mis ta"hendaks tulevikus suuremat kapitalitulu va"iksema ajakulu investeeringu abil mis ta"hendaks omakorda selget vaba aja osakaalu ja seega rahul- ning heaolu kasvu, kahju et graafikut ka"epa"rast pole:). Lihtsalt nii defineerimise mottes - mina olengi firma.

Nii, kisub piinlikuks a"ra juba, viiamne aeg lopetama asuda, enne kui ma peris saasta hakakn oma poidlad pihus ka"mblakestega siin toksima, olge tublid, rokkige sajaga ja nautige seda va"hest eestimaa suvehongu mis veel seal on ja pole siia poole jooksu pannud.

Massa

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mulle väga meeldis sinu sissekanne, eriti meeldis, et ma sain kohe selle spordi osa vahele jätta :) aga head pidu ja nädalavahetust ...loodab, et sul siis lahedad uued korterikaaslased ;)

Anonüümne ütles ...

ehhe massa, sul juba igav ei hakka seal:)
võib-olla oled kuulnud, et mürka kolib ka austraaliasse, siis sul ka võrdväärne konkurent kohalikes baarides

Anonüümne ütles ...

Kuule kuulsin jah et Mu"u"r teele pannakse, tuleb veel teine suisa Melbourne mulle ku"lla, Viiask on tubli motleb soprade peale kah ja saadab neile selstkonda kui vaja ;). Loodan veel aint et ta enne jouab kui ma varvast lastud saan siit. Indoneesia juba paistab! Aint neli na"dalat ja kaks pa"eva veel ru"gada ja"a"nud...