kolmapäev, 15. august 2007

4 na"dalat ja kaks pa"eva

Just ta"pselt nii palju on mul ja"a"nd veel to"o"d teha, ja nelja na"dala ja kolme pa"eva pa"rast hu"ppan ma lennuki peale ja lendan u"le kogu Austraalia Darwinisse, et seal omakorda suunduda Denpasari mis on Bali pealinn voi administratiiv keskus :). Ja siis suundun va"iksele Gili (lounapoolne kolmest) paradiisisaarele Lomboki la"hedal, kus autoteesid ei pidand isegi olema, ning kus mind sukelduma veits paremini opetatakse kui ma senini oskan. Jipppiii, I am quite excited already!

Ja sina Juss kurask, mis sa teed ahh? Ma ma"letan et u"ks mees oli kunagi kange Indoneesiasse tuleja, nu"u"d pole enam kippu ega koppu sust kuulda, isegi kommimas pole sind ammu na"ind siin, pandi to"o"le voi vajutati tuhvlialla voi...? Nuh igastahes eks sa tead kust mind leida, ma plaanin pesa teha bambusonni ja pa"evad veeta vasakult kaheksanda palmipuu all pa"ikse poolses rannas.

Aga las see veel esialgu olla, ku"ll ma jouan seda teemat kajastada kui ta kohale jouab, hetkel suudan ka paar muud teemat pastakast va"lja imeda kui kogu oma keskendumisvoime ma"ngu panen ja ideid sisaldav toorik juhtub olema. Na"iteks jalgapallo voistlused ja mu karja"a"r ses osas siinmail hakakb lopule joudma, olen vahepeal teinud edasiminekuid nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt, lisaks oma kahele meeskonnale aitasin eelmine na"dal pool finaalis veel kolmandat, ilmselgelt said koik voistkonnad ka finaali, kaks ma"ngu olid parajad ponevikud, u"hes saime viimasel minuti va"ravast edasi (ja ma isegi ei u"tle kes selle kolli loi ;)) ja teises la"ks asi penaltite lo"o"miseni, ja saime edasi kuigi mina omajao vasta va"ravavahti porutasin. No igastahes, homme on kolm Finaali, kohaliku saalijalka 4., 2. ja 1. liiga omad, homne strateegia on et peris kolme ma"ngu ei ma"ngi, sest see on ikka veits nagu kurnav voi nii, alustan 4. liiga finaaliga kus ma"ngin pingil kindlustust ja sekkun aint juhul kui asi hapuks kisub (pole eriti ohtu ma arvan;)) ja rabelen ta"iega teises kahes ma"ngus. Jummalast kihvt seltskond on meil seal koos, lisaks kohalikele aussiedele on esindatud na"iteks Svaasimaa, Fidzi ja Kolumbia. Eelmine na"dal sai va"ljas mu"ramas ka"idud peale ma"ngu, jummilast lahedad inimesed koik puha. See na"dal on isegi mingi baar kolme tiimi peale orgunnitud kelle tagaaias grillima asume ning laupa"evaks on planeeritud Vanuatu iseseisvuspa"eva ta"histamine Hungiega (niipalju kui ma seni olen sest sotti saand on see mingi siuke traditsiooniliste pillide ja relaximise ohtu, eks kunagi kui kogemus on annan teada mis see om). Paar pilti kah paarist mu jalka voistkonnast.



Siin siis teise liiga tiimi pohiduumik, Sandy nagu na"ha tegeleb raha kogumisega minu loplikuks va"lja ostmiseks teistest tiimideks ;) Ja oma jala sokutasin kah pildile na"itamaks et hakkab teine pruunist valgeks minema ku"ll...



Siin siis esiliiga tiim, Tutul on ilmselgelt seest veits oones tulevasi vastaseid ja"lgides voi on tal hoopis kere hele? Mine vota kinni :).

Ja siis muidugi sain endale uued korterinaabrid, va"gagi rahul olen senini. Molemad on jummalast chillid ja samas ta"itsa koristavad kah vahel. Marlene tabasin so"o"mast ja tegin tast pilti kah vaatamata ta valjudele protestidele.



U"ritasin teda ku"ll tabada moni neist rohelistest jubinatest suust va"lja tolknemas aga ta oli liiga osav ja varjas siis oma na"gu ha"sti ;)



Ja siin siis Sandeep tema girlfriend itaaliast kelle nimi vois vist olla Anna aga vois ka mitte ja Moa ku"lastamas pu"hapa"eva hommikul meie kodu ligiduses asuvat geto kohvikut, no meil on seal peris palju igast korralike ja sikke kohvikuid kah, aga meil oli uudishimu teada saada, kas sisu on parem kui va"limus - ja oli indeed, Cappucino maitses ha"sti. No mis ma muidugi sest tean, ma tavaliselt kohvi ei joo, aga kuna ma olin suht hilja peale ja"a"nud Juan Pablo (kolumbialane jalkatiimist) soolaleivalt (ja viisin soola ja leiba kah muideks)tulekuga eelmine ohta siis tegin erandi. U"leu"ldse oli mul va"sitav na"dalalopp, kolmapa"ev saatsime a"ra endist korvaltoa asukat saksmann Mathiast ja neljapa"ev ha"ngisin peale jalkat va"ljas. Sain tubli unepagasi kaasa, kahe o"o" peale mingi 8,5 tundi ja siis reedel peale to"o"d motsin et la"hen koju tuttu, no siis motsin et no la"hen siiski ja ka"in oma juudist to"o"kaaslase pu"hal ohtuso"o"maajal ja nuuman end veits. Oi toit oli hea ja isegi juudimu"tsike ei kukkund mul seekord iga viie minda tagant peast, kahjuks ma ei taband fotokat kaasa rabada. Ja loomulikult la"ksin ma veel pa"rast linna, sest u"leva"simusest oli va"simus kadund, ja sain kokku u"he kohaliku Eesti ra"nduri neiu Katiga (kuskil eelpool ma arvan monest varasemast peost on pilt kah) kes oma to"o"kaaslastega reedeohtut nautis. Baraki baaris oli peris kihvt elav musa ja seltskond, nalja sai, tralli tehti ja tantsu vihuti ja pidu venis muidugi. Hiljem liikusime u"hes baarmenide ja baardaamiga (Kati ja Sharyn ja kompanii on seal juba vanad tuttavad) edasi ja kui ma loppeks kodupoole asutasin siis selgus, et rongid juba ta"itsa ka"ivad. No igastahes ma tegelesin va"simuse peletamisega suurima pu"u"dlikusega ning magasin kella 16.30-ni (see oli koigest mannetu 10.5 tundi).
Aga korteri naabritest veel niipalju, et meie vaba tuba ka"is vaatamas eila u"ks eesti neiu nimega Maria, kes plaanib siin oppima asuda vist. Ta vaatab ringi ja otsib pesa, noh, Mathiase ruum vois pisut peletav olla arvestades, et Sandeep oma toast kaks lauda sinna oli tostnud ja madratsi rotti pannud ning ka Marlene ratas seal oli, aga igastahes ta pidi juurdlema selle u"le kas meie korterinaabriks hakata. Mulle tundus, et ta polnd veel nagu ta"it ettekujutust endale joudnud u"ldsegi luua kuda ja mismoodi tal asjad ta"pselt toimuma hakkavad, aga las inimene harjub veits, alles pu"hapa"ev maandus (no kuigi ta on siin varemgi olnd).

Mis veel teoksil? No to"o"alaselt on suurem kiire mo"o"das ja hingan veits rahulikumalt, ja"rgmisest na"dalast hakkan endale asemikku maa peal va"lja opetama (ma oma kolme kuuse kogemusega olen muidugi hull spetsialist juba ;)). Eks na"is kuda sellega on idee poolest peaks tark india ta"di tulema ja u"leu"ldse kui raske see olla saab - siuke suht primitiivne exceli kammajaa 70% ulatuses ikkagi mu meelest. Ja siis on mul veel paar na"dalakest otsi kokku tommata, millega nad kujutavad ette et ma uurin hoolega ning lahendan a"ra koik nende mured seoses mingite vanade jamadega mis neil siin juba aegade algusest u"leval on (neid muresid ilmselgelt ei oleks kui nad kasutaks u"htset finantssu"steemi, aga see selleks, olen siin juba joudnud ja"reldusele, et vaatamata koigele on meie ettevote siiski IT vallas esirinnas...). Noh, a"kki on uus ja huvitav va"hemalt.

Ja selle na"dala lubadus on, et hakkan kokkuhoidlikumaks. Tegin rahavoogude analu"u"si ja avastasin, et kui ma oma u"u"ri a"ra maksan, so"o"n ja u"histranspordipiletid muretsen, oma sa"a"stu plaani ta"is kogun (ja seda on vaja teha et edasi reisida rahus saaks) - ja"a"b mulle ainult umbes 300 vaba ja vallatut dollarit kuu aja peale :(. Meelelahutus kulusid (joogid baaris, kohvikuska"igud, va"ljas so"o"mine ja muu siuke) tuleb koomale tommata, samas ei saa ja"tta purjetamata, kinotamata ja u"ldse oues ka"imata, see poleks kah peris tervislik. Mitte ei viitsiks austraaliasse tagasi joudes uuesti to"o"d teha, siis tahaks lihtsalt poolteist (pluss) kuud tsillida ning tais end orjusse mu"u"a pole kah kuigi tulus...

Aga aitab ta"naseks, ma olen oma bossi ja koristajatega veel suht ainuke siin kontoris, aeg kodu poole lipata ja miskit hamba alla otsida, ta"nane lounasport on mu kotu suht tu"hjaks teinud ja ka tunni eest avastatud mingist konverentsist u"leja"a"nud viinamarjakandik ei suutnud sellesse toika otsustavat po"o"ret tuua.

Ilusat suve loppu ja valutut puhkuselt naasmist koigile kodumaalastele ja muideks, kommenteerimine ei ole saatanast ning aitab vahel keset to"o"pa"eva uut hingamist leida (nii nende lugemine mul kui kommenteerimine teil :))

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kle, ma arvan, et peame sinu oma Anonüümsete laristajate presidendiks valima, sest mina küll pole suutnud nii tubli olla, et selliseid arvutusi teha,rääkimata reaalsest säästmisest... ja ma arvan, et pean sinu käest konsultatsiooni võtma..
muidu lahe, et sa jälle varsti ainult puhkad ja mängid :D

Anonüümne ütles ...

hehee tsau Massa! tulen siis ka kapist välja :D tänapäeval see ju väga popp. ja kuna mina kyll töö ajal sellist vaba momenti ei leia, et Sinu tegemistest lugeda või neid kommida, siis ma teen seda nädalavahetusel, eks :) muide tegelt mulle eriti meeldis Su eelmine sissekanne ja eriti tore oli see, et spordiuudised sai vahele jätta :) not my cup of tea või nii :D aga muidu oli kõik kõik pinks ponks. ja kyll on tore, et vähemalt mõnel meist siin on varsti jälle puhkus. ära siis liiga hoogu ka satu ja pyya ikka varsti eestist ka läbi hypata onju ;) ma arvan, et eriti eelistatud on selline pikem hype siis :D

päikest
Saskia

Anonüümne ütles ...

Nii et ka sina Saskia?! No ma ei tea mida koik sinna kappi viimasel ajal otsivad :). Aga eeskuju peab muidugi keegi na"itama, sest ma kardan et kapis pimedas ja kitsas ei ole nii paljukesi koos hea olla, voi on? No kurat ma ei tea.
Aga to"o"ajal vabade momentide leidmine ja votmine (moni u"tleks vist et suisa varastamine, aga mul veel oma firmat pole nii et ei kisa) on siuke ettevotmise asi rohkem, sest ega juhe koos to"o"tamine pole kah kellelegi head toonud.
Aga mis anonu"u"msetesse laristajatesse puutub, siis ma olen eriti kokkuhoidlik, seda suisa alateadlikul levelil, ostsin endale 10 taala eest neli paari sokke na"dalavahetusel ja kodus avastasin et olin oopis 5 paari kotti pannud kogemata. Ja baaris olle peale kah ei kulutanud see na"dalavahetus mitte sentigi (ja see ei ta"henda et oli veini voi koksi ohtu voi midagi ;)