kolmapäev, 23. mai 2007

Mis teoksil

Ahhoi taaskord, seekord ta"itsa moistliku ajaintervalliga. Viimne kord ja"in pooleli footie ma"ngule minemisega, ja ausona, taitsa pro oli :). Kuigi siin kirjutas veel mitu pa"eva ajalehtedes, et tegu oli koige kaitsvama ma"nguga mida paljude nooremate inimeste silamad na"inud on ja iga teien isehakanud spordikriitik ku"sis et kas siis sellist footiet me tahtsimegi, siis mulle kellel mingit vordlusmomenti polnud ta"itsa meeldis. Asi oli ikkagi uus ning huvitav mulle, pealegi polnd mina korraga nii paljude inimeste seltskonnas veel vist viibind - staadion oli kolmandik ta"i aint, mingi narused 36000 pealtvaatajat aint oli ;). Ja reeglitest sain kah juba mingisuguse pildi ette. Neil on neli posti seal, kaks keskmist on korgemad ja aarmised veits madalamad, aag see pole kuigi tahtis sest korgus piirangut iseenesest pole - st. ule ei lahe. Kui lood palli labi (jalaga ja kaest, visata ei voi) kahe keskmise vahelt on kuus punni ja kui keskmise ja aarmise vahelt siis on uks punn, post on kah uks punn. Seega erinevalt jalkast on peaaegu loogid kah midagi vaart:). Pall on siuke ovaalne junn nagu rugbys ja ameerika jalkas, edasi liikumine toimub palli kaest katte sootes voi sellega joostes, kusjuures iga viieteist meetri (sammu) jargi peab porke tegema kui jooksed, ning, vaga tahtis reegel on et kui soot tuleb jalaga ja sa kinni puuad ja sammukese tagasi teed siis hetkeks mang seisab ja sul on vabalook - seega pohi kombinatsioon on varavalahistele oma mehele pall jalaga luua nii et ta katte saab. Kuigi eriti maha joosta ei voi, siis katest haarata ja palli eest ara luua ja keha anda ikke voib, nii et vaga lihtne pole. Vot selline ponev mang, aga see selleks, ma usun, et neiudest lugejad vahetasid juba kanalit selle aja peale:).
Teine kihvt asi - spordilounad toojuures. Esmaspaev kahjuks ei tulnd valja, sest sadas ja ei tahetud marja muru peale tootajaid vigaseks jooksma lasta, aga touch footit katsetan sisi jargmine esmasp. Tana see eest oli soccer, juhhuu. Jummilast kihvt on keset toopaeva tunnike murada, kuigi mulle selgus kurb tosiasi, et mu sportlik vorm on jeed teinud mu juurest. Esimese kahe runnakuga oli toss valjas, hea oli et vahemalt molemal varava olin joudnud luua:). Voibolla oli asi ka lasanjes mille viimased jupid veel kurgust valja paistsid, aga igaljuhul peaks ennast liigutama hakkama ja veits trenni tegema. Vahest isegi onnestub, avastasin nimelt u"he dojo (judo ja muude voitluskunstide treeningsaal mnaakeeli) oma tulevase ajutise kodu korvalt. Ahjahh, oigus - korteri leidsin endale. Voi oigemini laksin lihtsama vastupanu teed ja votsin esimese mida kaemas kaisin, algul kull kahtlesin moeldes et toole veits jama minna, aga no tegelt, 40-45 mintsa pole ju palju sellises jurakas linnas, pealegi on ta rongijaamast 2 minda kaugusel ja koos rongisoiduga olen 15 mindaga citys. Uur on nagu ta on, siinne keskmine, maksan oma toakese eest mitte just koige viimase peal olevas korteris 120 taala nadalas, aga odavam ike kui hostel, samas ei anta jalle hommikusooki. Aga oma tuba oma luba, see kah loeb miskit vast. Seega, laupaeval kolin sisse, olete koik soolaleivale oodatud. Aadress on 123 Westbury st., koige lihtsam on nii sinna saada nii, et votad tallinnast lennu melbourne, lennujaamabussiga saad flinders st keskjaama, sealt votad rongi sandringhami suunal (laheb arvatavasti 8-9 perroonilt), huppad Balaclava peatuses maha ja oledki peaaegu kohal :). Kui seal juba olete tommake traati, +61 411 601795 ja ma tulen jaama vastu.
Mis mul siin veel uut on? Ahjaa, oma suures karjaari tegemise tuhinas soin oma bossi juba valja, teatas tana et andis eila lahkumisavalduse ja suundub uutele jahimaadele 22 juunist. No kuna mu esialgne lepe on kah umbes selle ajani, siis pean vist uue taktika votma ja kellelegi teisele pugema hakkama, tutkitki mul sri lanka piltidega lehvitamisest tulevikus kasu on. Noh, samas on muidugi lootust, et see tuup keda ma asendan, indialane, ei tule enam indiast puhkuselt tagasi;), lendas teine tana ara, eeldusel et naine oli kodus ka tema asjad ara pakkinud... Muidu mul on too siuke nagu ta on, muran excelis ringi ja reconcilen igast panga accounte, taiesti mottetu kui keerluliseks neil siin finants inimeste elu kogu selle tsekimajandusega aetud on... Ei sellest moni teienkord, kui siuke tunne on et tahaks toost raakida, hetkel ma tean ainult niipalju, et esmaspaev on hea paev tool - touch footie voistlused. Teispaev ei saa lihtsalt sitt paev olla, sest siis makstakse palka (jajah, siin saab iga nadal palka). Kolmapaeval on soccer mille nimel olen valmis ka lolli naoga kaheksa tundi kopi paste tegema kuigi nii hull asi onneks uldiselt pole. Neljapaev on sulgpall ja see on siuke raske paev. Ja siis reedel juba tead et ongi nadal labi ja akki vaike labu ootamas, kanantab luhiajaliselt rallit soita kull nii :).

Aga teate, aitab jamast, palju mina ikka vahutan. Nuud on nii, et igauks kes viitsis lopuni lugeda votab katte ja otsib ules kommenteerimise lingikese ja kirjutab mulle midagi kihvti ka enda voi eesti elust mis uudisets ei kajastu (paluks aint must leib rahule jatta uhes kamaga), selleks et aus oleks nii oelda. See on KOHUSTUSLIK, kes ei kirjuta saab blogi ba"nni;). Mis aga meelde tuleb, mis eile tegid, kes koige parema anekdoodi tool raakis, kes uue ollesordi turule toi mis su paeva tegi, kuidas moni imbetsillist ilma silmaklappidega autojuht su poriseks pritsis, kuda neljap atalandis pidu oli, kes jalle tookohta on vahetand voi uue suurema ja uhkema maja auto voi korteri ostnud, kes kellega kaib jne. Tahtis on lihtsalt, et igauks midagi kirjutaks, et mul kah midagi lugeda oleks kui toojuures imekombel vabat aega liiga palju tekkima peaks.

Tervisi

5 kommentaari:

Kadri ütles ...

:) näe ma lugesin tublisti lõpuni.. mina käisin täna Politseis, tädi oli väsinud oma tööst (ei viitsinud vist enam seksuaalteenuseid osutada, jah nad arvavad et ta oli muidu prostituut) ja otsustas kinnisvaraga raha teenida.. siiani on välja tulnud juba 200 ullikest, nagu mina :) et veetsin Politseis 1,5 tundi ja vaadatasin kuidas roosas pluusis mees kahe näpuga mu statmenti toksis.. et siuke lugu ...aga mine siis seda rugbyt kah vaatama ja anna ülevaade kuidas see käib..
cheers, ja vaata ette kui ma pidevalt nii endale kortereid üürin, siis tulengi varsti Melbourni..

Unknown ütles ...

Nii- m arvan et ma ei peaks ennast puudutatuna eriti tundma kommentaaride nappusest rääkides. Siiski ei saa märkimata jääda, et mina isiklikult käisin väljas viimati üle kuu aja tagasi, peaaegu kaks juba varsti - nii et ei tea midagi mis kuskil toimub. Esmaspäeval väisab eestit lõpuks ka Philip Kottler, kelle juttu on ka minul au kuulata. Varsti sõidan Inglismaale bisnest tegema ja seal lähen välja - nii on kokku lepitud kohalikega. Õlledest on Saku omadega päris persse kukkunud - uus logo on kohutav, orika panid väikesesse pudelisse ja poes Ice tüüpi õlut ostes avastasin kodus et pool oli sellest originaal - masendav. Alekok on toonud mingi keeratava korgiga õlle välja, mille kampaania on kohutavalt nõrk - tervitused turundusjuile, kes kindlasti on naine. Mitte et mul naiste vastu midagi oleks aga dsiises - kuidas sa saad turundada õlut kui sa naine oled. Ei ole võimalik jään ma nedale kindlaks. Istun siin töö juures nüüd ja vaatan Indoneesia hindasid. Et septembri lõpus vast peaks Indoneesias kohtuma. Jakartas chillime:)

Edu!
Sinu Vänn

Anonüümne ütles ...

et tunduks, et on palju kommentaare ja et sul kurb ei oleks, siis jätan sulle ühe kommentaari.. midagi põnevat kirjutada pole ..meil on ilm ilus ja päike paistab..

Anonüümne ütles ...

jõudsin lõpuni ja täidan soovi :)
mmm, võtsin ennast kokku ja tegin eile oma teise magistriseminari ära, siis tõttasin tallinna tagasi, sest töö juures oli mu toakaaslasel sünnipäev, vot. ja maitsesin ära selle kohutavalt-nõrga-kampaaniaga-naisturundaja-poolt-turule-toodud-keeratava-korgiga-alekoki :))
ja nüüd siis tagasi excelisse...
jõudu soovides,
riina

Anonüümne ütles ...

A mul oli täna viimane tööpäev...šallallaaa. Ja nii muuseas, mulle see keeratava korgiga õlu täitsa maitseb. A ma joon presidendi pilsnerit ka,nii et minu arvamus ei ole vist eriline näitaja :P