neljapäev, 31. mai 2007

Ajeee

No alustuseks suured ta"nud koigile kes viitsisid voi suutisid kommentaari lingikese u"les leida, oli vaga kihvt lugeda kirjutamise asemel. Kuigi statistika u"tleb, et ca kolm neljandikku lugejatest ei loe kas lopuni, pole tehniliselt nii tasemel et kommenteerimislinki leida (kone alla tulevad vist mu (vana)vanemad (uu topelt kordsed sulud, ma olen excelis viimasel ajal liiga palju valemeid ehiatnd ;)) voi on tegu lihtsalt salalugejatega huvitavatest eestimaa paigust, kes tahvad kapis pusida. Ja paluks mulle testimiseks u"ks kast seda uut kesvamarjukest teele panna:), aadress on eelmises postituses. Samas tundub ta"itsa kaalumist va"a"rt mottena ka A Le Coqi austraalia agendiks hakata, mu too kaaslased tahtsid kull igastahes kohe poodi tormata kui ma neile reedel (teate kull poole viiest alates kui siin tool alkot jagama reedeti hakatakse) vastasin kusimuse peale milline eesti olu ka on, lihtsalt ja tabavalt et "better". Pidin neid kurvastama, et siit seda va"ga ka"tte ei saa. Ja lolli peaga ma koduolle punsut kah kaasa ei pakkind...
Igastahes, lugedes, et jussi oue ei lasta kaisin tema eest reedel valjas briti poissmeestega, mis tahendas, et laupaeval kolisin hostelist a"ra taiesti labi udu, siinsed viinakoksid on jubedad, mitte ohtul, aga hommikul. Ahjaa, ma ei tea, ega ma vist veel ei mainind, et langesin varguse ohvriks, mingi rott pani lihtsalt puiselt mu magamiskoti tuuri hostelist. No kellele seda vaja oli? Alatu igaljuhul. No ostsin siis endale teki ja linad, suht odavalt sain, kahe dollari poest (millest siuke nimi mai tia) - 70 taala eest. Selgus, et korteri kaaslased on mul kihvtid ja ka"isime laupa"eval ilusti kenasti ooklubis et ta"histada minu sisse kolimist ja hollandi neiu Linda peatset lahkumist, laheb ringi ra"ndama peale tootamist, jube kade olen, et pean tood tegema. Panigi teine ta"na minema ja vottis oma raamatu mida ma eile ei suutnud lopetada vaatamata sellele et puudsin kah kaasa:(. Nuud on meil naiseliku ka"ega hetkel korteris jokk (mitte et seda vaga na"ha oleks olnd, jube segadus meil ikka seal, minu tuba vist on koige korralikum sest pole veel joudnud...), jargi jaivad nuud moa, Rafael (Mehhikost), Mathias (saksast) ja Frank Hollandist.
Eile oli taitsa bueno pa"ev, esiteks oli kolmapa"ev mis ta"hendas tunnist jalka pausi keset pa"eva ja teiseks, teate kui kihvt, mul onnestub laupaeval vist purjetama minna, ja mitte niisama vaid suisa voistlustele kohe suht suure (mingi 15m) jahi meeskonnas. Mu u"ks to"o"kaaslane Rodney tutvustas mind teisele kolleegile kolmandal korrusel, Yvettele, kes ise purjetab ja teadis et uhel jahil oli mees puudu viimane laupaevak ja eila siis jahi kapten helistaski mulle ja voilaaa:). Viimase peal! Ja siia spordi rubriiki peaks lisama, et esmaspa"ev tegin touch rugby voi touch footie debuudi. Aitasin oma meeskonna otse loomulikult voidule, mis oli neile esimeseks. Vaevalt et mu teeneid nuud ses osas ulehinnata maksab, arvestades et ma ikka igast lollusi seal vahepeal tegin, aga kaitses olin suht okl, sest see nagu kullimang ja joosta ma jaksan veits vahel. Ahjaa - veel uks kihvt spordiga seotud toik. Algul kui austraaliasse tulin, muudkui imestasin, et miks koik lambad igast receptionitest arvavad, et mu nimi on EssenDon, omast arust nagu ei na"e mingi itaalia doni moodi va"lja. Paari na"dala pa"rast tuli selgus, siin siuke linnaosa Melbournes millel kuulus Footie meeskond kah, nimega Essendon:). Nii siis saabki igapaev peaaegu lehest lugeda mida mingi Essendoni staar ja"lle on arvanud.
Mis veel, to"o" koha pealt on nii, et minu ullatuseks kusiti juba tana, kui mul hetkel kokkulepitud kuust ajast veel enam kui kaks nadalat ja"rgi, et kas olen nous edasi jaama, kuna asi mulle veits ootamatult tuli, kukkus mul kusimine, et kas veits akki palka kah siis juurde saab tsiba imelikult valja... Suht ulbe muidugi vist on, et olen kolm nadalat peaaegu tootand ja teist korda kusin palka juurde, aga mis teha, lihtne matemaatika utleb nii, et kui ma liiga kaua siin tootada ei taha tuleb rohkem teenida... Algul vaatsin, et vist ei tule ara, sest otsene ulemus utles et nad otsivad kedagi enam vahem selle palga eest, aga ohtu poole sain kone oma tooagentuurilt kes arvatavasti mu tooandja ulesandel pinda sondeerisid ja kusisin pisut juurde (jaades enam vahem samale tasemele targu), no see kaks taala tunnist neid ei tapa ja mulle on igaljuhul abiks. Nuud on nii, et rongiga koju soites agentuur helistas ja utles et Avanteose personali osakond oli ok ja vaja finantsosakonna bossi kinnitust, eks homme selgub kas onnestub, eks siis utlen kah neile kas olen nous jaama homme, nagu lubasin, kuigi ma aravn, et vist isegi siis jaan kui palka juurde ei saa kui just agentuuril varnast alternatiive votta pole - tasuta olu reedeti ja jalka louna ajal on kah midagi vaart. Nuud ma siis istungi siin ja votan blogi kirjutades hoogu, et oma sugulastele kes siin pesitsevad kiri saata. Nimelt selgus mu u"llatuseks, et jargmine nadalavahetus on kolm vaba paeva - arvake a"ra mille puhul, kuningannal on su"nna :). Ma kull veel pole selgeks saanud kui kaugel Coleambally siit om ja kuda sinna saab, aga veits ikka on, peab vaatama kas kolme paevase nadalavahetuse jooksul sinna retke ette votmine on asja vaart, isegi kui sugulastel liiast palju plaane pole tehtud. No mul veel esialgu aega on, kull jouan neile kulla kah. Uleuldse peaks vist mingi korralikuma generaal plaani tegema, praegu tundub nii, et koige kasulikum on nii tegutseda, et alustuseks tootan umbes nii septembrini voi septembri keskpaigani (jube vastik, aga elu selline ebaoiglane, pean ikka vist lotovoitjaks hakkama), siis tuleks kuune tripp indoneesiasse teha enne kui seal oktoobri lopus sadama hakkab, siis tagasi austraaliasse rohkem nagu ringi trallima mingi pooleteiseks kuuks ja siis veel taisse vaike boksipeatus mingi kuuks umbes vast ja nii peakski heal juhul jouluks koju joudma. Ehh, eks nais, elu siuke muutlik ja tais sundmusi ju, vaatame kuda kulgeb.
Aga teie olge koik ikka musid edasi, tervitan koiki ja loen ka tulevikus huviga kommentaare Eestimaa elust, iga inimese arvamus on demokraatlikus uhiskonnas tahtis teate ju ku"ll, naidake aga mis suudate ja pakkuge pu"stolreporter Juhanile konkurentsi.

8 kommentaari:

Unknown ütles ...

Nõndaks...
Tänud Massimusele pika kommentaari eest ja korraks puudutaks veel seda keeratavakorgigaõlleteemat. Nimelt peale selle, et ta turundus on kehv on ka tema maitse võrreldes tema põhikonkurendi Kullaga suht nigel st. kui kullal on maitse siis sellel ei ole. Massile siis seletuseks, et Heinekenil on rohkem maitset. seega peabki ta maitsema inimesele, kes joob presidendi pilsnerit ja üleüldiselt kaunima soo esindajatele, sest neile üldiselt ei maitse humalane õlu. Järeldus - turundus ja tootearendus on seal vist naiste kätes.

Nüüd siis hetkel valitsevast olukorrast Eesti vabariigis. Ilm on meeletult palav ja niiske, nii et dušši all peab käima vähemalt neli korda päevas ja juhe on totaalselt koos selle palavaga. Õnneks õnnestub mul eesti mõneks ajaks vähe jahedama koha vastu vahetada ja päris guinessi siis juua. Täpsemalt teisipäeva õhtul loodan seda hotellis juba saada.

Poliitikud on eesti lolliks läinud, sest võtsid vastu otsuse, et kella kaheksast alkoholi poes ei müüda. Tahaks näha neid reedeõhtuseid sabasid tebiilsetes super ja hypermarketites, mis looklevad vähemalt salatilettideni, kui mitte laost läbi ja tagahoovi ja mis me sellest nüüd siis võidame - inimesed on rohkem närvis, töökus väheneb, majanduskasv aeglustub ja naabrikoer raisk hakkab jälle haukuma. Inimesed, kes on ennast lõhki laenanud ja peavad kauem tööl olema ei jõua poodi õlle järele ja peavad minema kõrtsu jooma, mis omakorda võtab neilt raha ära ja nad ei saa seda kasutada sportimiseks või kvaliteetaja veetmiseks, seega nende tervis halveneb, töökus langeb ja Eesti leiab ennast majanduskriisist. Populistlikud otsused pöörduvad rahva vastu ja peagi on käes revolutsioon eestis enamusrahvuslaste elik alkohoolikute poolt. Moraal - tuleb kolida mõistlikumasse linna või riiki, näiteks Riia linn.

Ma olen ka nüüd pärsi pikalt vatranud ja aitab ka. Üha enam tuleb peale tunne et peaks ka blogi pidama hakkama, aga ei ole aega ja ei viici ka.

Kutsun üles inimesi kommenteerima Massi blogi ja toetama teda selles retkes tõe poole.

Olge tublid!

Anonüümne ütles ...

väga informatiivne, sain teada ,et pikk nädalavahetus jälle tulemas :) ja sain natukene aega oma "kiires" tööpäevas kulutatud :)
aga muud põnevat pole, ilm on külm ja ma juba mõtlen salli ja mütsi muretsemisele

Anonüümne ütles ...

Noo aplaus jussile ja esimene eriauhind kommenteerimise eest, ma veel ta"pselt ei tea mis see olema saab sest ma kahtlustan et ta postkaarti va"ga ei hindaks, kui ma just monda seksikat voi alkohoolikat ei leia. Aga koigile kellel eesti palavast ilmast juba kopp ees, siis talvine austraalia on monus vaheldus, siuke 15 kraadi vast paeval, lennake aga kohale ja tooge mulle siis mingit muud olut selle uue asemel, tundub et pole teine suurt va"a"rt kui juba heinekeniga vordlema hakati - toda mina olleks eriti ei pea. Ja tsiteerides sveiki - valitsus kes olle hinda tostab kaua ei pu"si, seda enam selline kes seda a"ra keelata tahab. Seega mina na"en siin vandenoud ja kes on selle taga? Noo, kes on koigi vandenoude taga - kus keelati alko muuk ara suveks ja kelle ka"es on voim tallinna linnas ja harjumaal...

Anonüümne ütles ...

positiivne välismõju - massa blogi on soodustanud ka juhani kirjanikuande avaldumist :)

kusjuures ei pea riiga kolima, et õhtul alkoholi osta, isegi tartust piisab. ja niikuinii ei pea suvel tallinnas olema...
saan aru, et šveik peaks mind lolliks ja arvaks, et maailm on hukas, aga mul pole midagi selle vastu (kuigi eelistaksin praegust süsteemi), et (1) alkoholiaktsiis tõuseb, (2) õhtuti alkoholi ei müüda ja (3) naised arendavad-turundavad õlut :D ja päris äge on see, et 5. juunist ei tohi pubides-baarides-jne suitsetada.

massa, kui sa septembrini footiet mängid, siis minevikku arvestades peaksid sa selleks ajaks olema tõusnud kohalikuks footie-staariks. võta siis oma sportlasenimeks essendon, lihtsalt essendon :D

muideks, kummaline mõelda, et eestis on praegu soojem kui austraalias :))

Unknown ütles ...

No nii.

Hea kui keegi hindab minu pingutusi, see annab jõudu juurde.

Üldislet on nüüd asi nii, et eestis läks ka külmaks. St 15 kraadi. Nädalavahetuse veedan mina pranglil boikoteerides Tallinna alkokeeldu - olen kindel et sealt saab ja plaanin hommikul ka kaluritega koos merele minna soomustest libedas paadis - mmmmmmmm mõnus. Sain eile teada, et Londonis on minu käsutuses võrdlemisi sportlik auto, mis kannab nime Porche. seega on elu järjest ilusam. Vist lähen ütlen Bondile ka tere kui ta kodus on.

Massa ütles ...

Lihtsalt markuse mottes ja toe huvides - ma olen suht veendund, et pohja austraalias (mis ekvaatorile ligemal) on soem kui eestis, ma lihtsalt kui loll pohjamaa inimene valisin koige lounapoolsema suurlinna arvates et siin on ilm koige parem :)

Unknown ütles ...

Massa, ega sa jah pole kunagi pikemalt ette mõtlemisega hiilanud... sul tuleb kõik rohkem lennu pealt 5+ välja...

Aga sihukest asja tahtsin öelda, et nägin sind laupäeva öösel unes, istusid luha tänaval selle ümmarguse laua ääres ja sul oli kolm kuuli armi rindkeres... näitasid veel uhkusega, kuidas üks oli otse läbi läinud puhtalt :) (ma arvan, et selle unenäo tagamaid tuleb otsida ülemäärases koguses grill-lihast ja "mõõdukast kogusest vanast heast A Le Coq Premiumist ning saunast-tiigist)

Ühesõnaga - ära Austraalia munnitsipaalpolitseile halvasti ütle - nad on sama normaalsed vennad nagu Falcki parkimiskontrolörid... aga neil on politseis sõpru ja noil omakorda omadus sinu elu väga ebameeldivaks teha... ole sama tagasihoidlik edasi, nagu kogu aeg :)

Ma nüüd kohe Pärnusse :)

Anonüümne ütles ...

Eino, Kiss raisk vihjab ilmselgelt mu alalouale ja"lle. Korra mangid pohmas peaga Mati Nykaneni ja kohe arvatakse et teed koike lennates ;)
Ja empsile rahustuseks - ausona Kissi unena"gu pole senini ta"ide la"inud ja ma pole endale ohu va"lja laskmiseks lisa auke keresse hankinud, kuigi minu u"lbuse puhul voibolla oleks vaja ku"ll...