kolmapäev, 5. september 2007

Uudiste kokkuvote Melbourne poisilt

Hei hei koik see pere kes mu tagasihoidlikusse mo"la nurka on ja"lle sattunud, pole teist ja"lle monda aega ta"iendanud, motsin et ta"na ongi see pa"ev kui ma laiskusest voitu saan ja selle a"ra teen. U"leu"ldse on selle korra lubaduseks, et katsun ja"lle tublimaks blogijaks hakata, nu"u"d kus on oht et on veelgi enam folkloori ainest ja inspiratsiooni oodata seoses minu taaskord la"heneva kulgemisega reisuradadel. Kui siin juba lubamiseks la"ks, siis ma ei saa mainimata ja"tta (no kuda ma sisi ei too va"lja fakti kui tubli ma ikkagi olen olnud), et olen suht edukalt senini eelmise korra lubadusest kokkuhoidlikuks hakata kinni pidanud :), on ta"itsa lootust, et ma suudan omadega va"lja tulla ilma to"o"tamata kuni kodu saabumiseni mingi joulu voi uue aasta paiku. Kui ma Eestimaale saabun olen ma muidugi vist ja"lle pankrotis, va"hemalt seni kuni mul onnestub austraalia valitsuselt loodetavasti moni tuhat taala makse ja pensioni kindlustust tagasi saada. Seega plaanin esialgu elatuda lounale kutsetest ja soprade heldusest nagu musketa"ridel omal ajal kombeks oli, nii et a"rge pange imeks kui ma terve Jaanuari kuu jooksul konstantselt arve maksmise ajal tualetis satun olema :). Aga see on esialgu veel kauge tulevik, tagasi olevikku.

Melbournes on mul ja"a"nud veel veeta ta"pselt 10 pa"eva, emotsioonid on suht vastakad, hull kihk on u"hest ku"ljest minema saada, palmi puu alla ja sukelduma paradiisisaarele ja uusi paiku avastama, teisalt on siingi palju avastamata ja siuke kodune tunne hakkas juba vaikselt tekkima ja tutvusringkonna moodi asi on tekkind jne. Olen juba alustanud "viimaste kordade" jadaga. Ka"isin viimast korda Melbournes na"iteks purjetamas, ta"iesti uskumatult ta"iuslik ilm oli, oli tuult veits, oli pa"ikest, polnd eriti lainet na"htavus oli mega ja City oli nagu peopesal ning oli ka Gini toonikuga ja nalja sai kah nabani. No mis siin ikka kirjeldada, vaadake ise, nii ebasuurepa"raselt kui ma ka suutsin seda meeleolu pildile saada. (pildid ku"ll tegelt eelviimasest korrast, aga noh mis sa vaesel ajal ikka muud teed kui lollitad lugejaid ;)



Nagu koik muidugi aru said on tuulega suht kriis parasjagu, miks muidu koik allpoordis passivad ja kerge soot on Spinnakeri ku"lge seotud (peale suurepa"rast voistlust finiseerisime mingi 40 minti viimast 80 meetrit tookord :).



Selliseks kunstfotograafiks ma olengi hakanud ;). See on musketa"r meie paadi ku"ljel, ta peab seal olema sest paadi nimi ju on musketa"r, lihtne!



Ja siis veel u"ks mu suurepa"rane fotokunsti saavutus.
U"leu"ldse ma olen maru uhke oma viimase aja foto saavutuste u"le, tsekake seda (allpool), ma taban ikka valusalt pildistamise momenti, 0,002 sekundise ta"psusega kui vaja :).



See pole ilmselgelt purjetamast, vaid on hoopiski u"helt Euro Clubi tudengite ohtalt, pildil ilutseb Mathmatha, neiu Nepaalist, ning uskuge mind, kui Kaia Philips poleks mu suurepa"rast maailma a"ra rikkunud opetades et u"hene valim pole piisav ja"relduste tegemiseks, oleks ma juba Nepaali poole teel leidmaks riiki kus koik neiud on nonna ilusad, sest koikidest eksootilistest kaunitaridest kes mu teele seni ette on ja"a"nd talle mu meelest va"a"rilist konkurenti va"lise sa"ra koha pealt pole leidunud. Ja kui juba piltide riputamiseks la"ks siis paar tu"kki veel paarist mu jalka sobrast u"hel peale ma"ngu tsill outil.



Siin siis vasakult paremale Dave Tang kes just indoneesiats tuli, Benny ja Tutu.


Ja veelkord, sest loppeks ikkagi ma pidin ise kah pildile ronima.



Ja siin siis tegin endast pilti, nii kenal taustal kui parasjagu la"heduses oli :). U"he taustatantsija nimi oli Amy ja teise nime lasi mu pea lupsti meelest va"lja, sest liiga palju informatsioooni pole kah motet alles hoida onju.
Ahjaa, ma siin ra"a"gin kuidas sai jalka tu"u"pidega tsillimas ka"idud, aga ma unustasin ta"itsa a"ra, et ma polegi veel ra"a"kind kuda meil finaalid la"ksid. Vastakad emotsioonid ma u"tlen. Esimese neljanda liiga finaali me voitsime, ma ei pidanud u"ldse ma"ngimagi nende eest, kui nad suudavad muidu asja kontrolli all hoida. No la"ks nii, et seisul 3:1 ma votsin ma ikkagi soojendusdressi maha ja lippasin va'ljakule, et poisid ma"ngu tagasi aidata. La"ks ta"itsa onneks, esinesin ha"sti ja loin esimese poole minutiga u"he kolli tagasi, lisaks sai suht kohe vastaste parim ma"ngija mind viimase mehena la"bimurdes maha tommates punase kaardi (poiss oli kolumbiast, na"rvid ei pidand vasta noh) ja kuigi nad va"hemuses ei pidand ma"ngima oli neil vaim suht murtud. Teisel poolajal vormistasime asja ilusti a"ra ja voitsime 7:4, esimene karikas oli pihus. Teise liiga finaal oli lihtsalt uskumatu, ja seda mitte koige parema mottes. Me olime ma"nguliselt nii u"le kui olla ananb, aga ikka ei suutnud a"ra realiseerida, mina kaasa arvatud, ja"tsin mitu kindlat kolli lo"o"mata. Esimese liiga finaal kulges alguses jubedalt, kuid mingi hetk tegime come backi ja saime isegi 4:3 ette, lopuks kaotasime siiski napilt 5:4, nad olid paremad, ei saa slata, kuid endal ja"i veits kripeldama, sest meilgi olid omad voimalused ning mis siis kui ma veitsa va"rskem oleks olnud... Kokkuvottes olen ikkagi tegelt rahul, kolm finaali, kolm karikat (kaks ku"ll siuksed pisemad), mis sa ikka virised. Ja kui juba spordijutuks la"ks - Essendoni footie meeskonnas olen pettunud, nad ei saanud playoffi :(. Oli veel sanssi aga eelviimases voorus saivad lutti liiga viimastelt, jube ma"ng oli, ma panin enne loppu teleka kinni. Aga sellega spordist koik, ei taha vaeseid spordi(uudiste)polgureid (nad ei tea millest nad ilma ja"a"vad ;)) kah peris minema peletada siit...

Ja millest to"o" inimesed ikka ra"a"givad kui mitte to"o"st, nii et ma katsun kah mitte pettumust valmistada, seda enam et mul kaob suurepa"rane voimalus seda teemat ekspluateerida oige varsti. Ma koolitan endale asendajat, oi bljahh ma u"tlen... A"rge saage minust valesti aru, mulle meeldivad va"ljakutsed, aga on olnud olukordi kus mu kannatus on katkemisele suht ligidale joudnud. See india ta"di keda ma opetan, on va"ga pu"u"dlik, mitte koige kiirema taibuga, aga mitte ka koige aeglasemaga (no ta mingi 40+ nii et eks votab veits aega oppimine), lisaks on tal fenomenaalne mehhaaniline ma"lu. Milles probleem? No ta on mu ta"ielik vastand kui asi puutub millestki aru saamisesse, ma tahan aru saada asjade seostest ja selle loogikast, kuidas asjad seotud on ja miks mingi asi nii voi naa to"o"tab, seda teades pole mul probleemiks toimiv lahendus leida ja ma votan tihti ette erinevaid teid samasse kohta joudmiseks. Tema jaoks ei ole seosed absoluutselt olulised, ta"htis on lihtsalt kuidas mehhaaniliselt samm sammult asi tehtud saada, ja kui taustsu"steemis u"ks asi muutub on koik, la"bi, seega ma ei tohi absoluutselt midagi varieerida seletuse ka"igus kui ma ei taha teda looytusetult segadusse ajada, suht voimatu, ma lihtsalt ei suuda sama lauset kaks korda samade sonadega o"elda tavaliselt, isegi inglis keeles kus mu sonavara piiratud on mitte. Ja kui tuleb kuskil viga sisse, siis selle vea leidmine on u"letamatu probleem muidugi meil, sest vea olemus ei tekita mingeid ideid voi seoseid. Jube, ma u"tlen. Kuigi, nagu moned ta"helepanelikud televaatajad osutasid, on pohimotselt tosi ku"ll, et ega ma ise voi keegi kes asjade seoseid veits adub ei viitsi eriti pikalt sellist to"o"d teha kah, mul vottis esimesed paar na"dalat oppimist, siis kuuke sisse to"o"tamist ja nu"ansside lihvimist, kuuke protsessi ta"iendamist ja igast abirelvade loomist mis aega sa"a"staks - ennast kiitmast ma ei va"si, aga tu"u"pilise laisa inimese kombel olen ma ma arvan igast macrote ja uute meetodite tutvustamisega umbes tunni vorra igapa"evato"o" tegemisele kuluvat aega vorreldes oma eelka"ijatega lu"hendada suutnud, ja ma ei ole u"ldsegi koige kiirem mehhaanilise to"o" viljeleja, mkmm. Aga ega kauem ei viitsiks va"ga seda to"o"d teha, mis siis et palka makstakse vahel ja puha. Nu"u"d ja"a"b veel loota, et ka ja"reltulevad polved mu tehnikaid unustuse ru"ppe ei lase langeda. Aga muidu on nii, et mul on veel aint 7 pa"eva to"o"tada :) - ja tegelt ei ole ju minu mure mis siis saama hakkab siin (jah ma tean, elu la"heb ka minuta edasi, aga iga inimese maailm po"o"rleb ikka u"mber tema eksole).

Nii, aitab tu"u"tust to"o" jutust, u"leu"ldse tundub mulle, et ma olen vist la"bi aegade u"he igavaima blogi sissekandega maha saamas, aga noh, selliseks nu"riks ju see 9-5 enesemu"u"mine meid muudab ;). Ja ei tule kohe ka porutavaid ideid hetkel, kuda seda viga parandada (ja"rjekordne na"ide vaimu mandumisest hiljemalt kella kaheksaks kui kontoris passid). Viimaseks 10 pa"evaks on mul igastahes suured plaanid, tuleb paar lahkumisu"ritust pidada, koige korgema pilvelohkuja otsa ronida enne lahkumist veel, endale soetada magamiskott ja pa"ikese kaitsekreem ja muud ha"davajalikud jupid. Kui va"ga veab siis a"kki onnestub isegi na"dalavahetusel veits linnast va"lja saada. Ei kuulge, see on vaimu va"gistamine, teinekord kui muusa peale tuleb kirjutan edasi, pealegi on na"lg juba oma votmas ja vaatasin mo"o"duvat koristajat juba professionaalse kannibali pilguga hindamaks kas tast oleks voimalik korralik praad saada voi mitte, ma usun, et minusuguste pa"rast ongi enamik allesja"a"nud koristajaid pisikesed kuivetunud asiaadid, kellest nagunii pidurooga ei saaks.

Ahjaa, viimane njuusflash, Jussike ei tule minuga indoneesiasse vaid la"heb oopis londonisse businessi ajama, millest on peris kahju iseenesest, aga noh, eks vahel peab to"o"d kah tegemna et rikkaks ja ilusaks saada. Ma piirdun esialgu ainult ilusaks ja pa"ikese pruuniks saamisega, aga eks ma votan selle rikkuse teema hiljem ka"sile (vaatan endale kusklit rikka naise voi midagi a"kki). Ja juss, me ootame endiselt sinu poliitilist kommentaari selle kohta kuidas eestis elu tuksis on ja kuidas Tallinlased hordide viisi Savisaare ollemu"u"gi poliitikale reageerides linnast va"lja kolivad ning sellega liiklusummikuid tekitades elukeskonda aina enam tuksi keeravad.

Tervitan kah,

Massa

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

nu seda ma muidugi tahaks näha kuidas sina pruuniks lähed :D aga kadedaks teeb, et sul ainult loetud päevad tööinimese elu elada ..aga ootan huviga uusi ja lennukaid blogisid, kui vaim excelist tapetud pole :D

Leopold ütles ...

Nii,

sain Rossi käest Su blogi aadressi ja nüüd siis hakkan aega-aegapidi otsast peale lugema. Ei ela Sa ka teps mitte tasast ja vaikset elu..

Aga mis aastavahetuse kanti plaanis, nii detsembi l6pp kuni jaanuari keskpaik? Ma 6 jaanuar Singapuri pulma ja Katsile kylla, siis Uriga vist Cambodiasse. Et kui oled veel sealpool ekvaatorit, äkki hyppaks läbi

Anonüümne ütles ...

Oi tere Leo. See Kambodza asi kolab ku"ll uskumatult ahvatlevana, Kambodza ja Birma ja Laos on need riigid kuhu minna tahaks raudselt kunagi, hetkel selle tripi plaanides veel pole samas :). Esialgne plaan na"eb ette, et ma asun detsembri lopus kunagi Taimaalt kodu suunas teele, aga olen loomulikult uutele ideedele alati avatud ja kui peaks selguma et panga arvel kah veel mingeid finantse on tol ajal alles, siis miks mitte kuuke kauem ra"nnata...

Unknown ütles ...

Heihoo

Alustuseks peaks mainima, et hea kuulda, et sul kõik OK on ja et saad taas enesetäiendamisega tegeleda. Kuramuse kahju on et ma ei saa sinna sukelduma tulla, see oleks vast puhkus...

Nüüd siis selle juurde, mida lubasin juba ammu aga ei ole veel siiamaani teinud ehk minu arvamus Eestis toimuvast.

Üldiselt olen ma elu aeg olnud väga suur Eesti patrioot ja seda ka välja näidanud olles Eestit toetavates struktuurides, nagu Kaitseliit ja korporatsioon ja nende tegevusest osa võtnud alates president Meri kirstu valvamisega lõpetades kuskil soises mülkas müttamisega ja enese vigaseks külmetamisega nädal vihma käes magades.

Kui me võtame praeguse olukorra riigis, siis oleme jõudnud konkreetselt tiineka ikaa, kus tähtsad on asjad ja kuskilt taskuraha saamine. Need kel on populaarsus ja rikkad vanemad või kes on saanud õnne läbi või tõsise töö läbi haljale oksale on seda praegu nautimas neil on ükskõik, mis saab riigist ja kuhu me liigume. Aktiivsus eelnimetatud organisatsioonides on näitamas tugevaid langustendentse. Kõigil on tegemist oma raha laiaks löömise ja selle juurde hankimisega, et saaks rohkem laiaks lüüa. Päris asjadega ei tegelta enam üldse mulle tundub.

Teine teema on kõige keelamine Eesti vabariigis. Eestis on tendents, et nö helgemad pead meelitatakse avalikku sektorisse ja mis me sellest saame? Tallinnas on keelatud peale kella kaheksat alkoholi müüa. sellest on möödas nüüd üle kuu aja kui see täiesti tebiilne seadus vastu võeti. Üldine alkoholi läbimüük on kasvanud. Plaanitakse uusi sanktsioone, sest see ei aidanud. Pergele, täna hommikul oli Hommiku televisioonis härra Vitsut, kes on Tallinna abilinnapea minu teada, Rimi Foods tegevdirektorile oponeerimas. Mind vihastas kõige rohkem küsimus - kas selle seaduse välja töötamisel on kasutatud mingeid analüüse või teiste riikide praktikat? Vastus oli ebamäärane ei. Selle asemel, et hakata seda kasvõi tunni aja kaupa nihutama tehti kohe kella kaheksast ja nüüd tahavad üle riigi seda teha ilma igasuguse analüüsi ja võrdluseta. Tekib küsimus mida siis need nö helged pead seal avalikus sektoris teevad? Või meelitataksegi nad sinna et oma asutuse resümeed parandada ja lubatakse neile 90 päevadt puhkust ja mega kompensatsioone ning midagi tegema ei pea. Vitsutilt küsiti veel, et mis te arvate sellest, kui poed pannakse varem kinni tänu sellele seadusele. Vitsut vastas jällegi ebamääraselt et niikaua kui poed kasumit teenivad on tal suva. Dziisäs, mis kuradi abilinnapea sa oled kui sa nii kuradi loll oled? Kui mina kes ma lõpetan töö tegemise tihti peale kaheksat tahan õlut osta ei saa seda teha, siis noored ja alkohoolikud, kelle eest peaks seda alkot keelama saavad selle ju kätte. mis point sellel asjal on? Diskrimineerida tööinimesi, kes makse maksvad roppu moodi?

Teine asi on kõige kallinemine ja tulevane veel suurem kallinemine, sest energia hinda hakatakse tõstma. Kuidas meie tööstused peaks paari aastaga Silicon Valleiks hakkama kui seni on orienteeritud odava tööjõuga tootmisele ja ekspordile? Millega seda Eesti majandust siis toidetakse edaspidi? riiklik toetus teadusele on kordades väiksem kui mujal riikides - kuidas me sinna viie rikkama sekka saame siis huvitav kui kõik eestlased on skandinaavia pankadele võlgu ja tegelevad kuidagi sentide kokku kraapimisega et endale Prada kotti osta?

Läheb vist päris segaseks. Üldiselt tahtsin öelda et siin kahjuks ei tegeleta enam tegelike asjadega vaid pseudoprobleemidega, mis on tingitud olukorrast ja mentaliteedist kuhu jõudnud oleme.

Ühtegi uut õllemarki ei ole tulnud, sest kes sügisel ikka õlut joob ja üldse on minu arust õlle kvaliteet langenud eesti tootjatel. Mingeid erineva maitsega siidreid tehakse a neid ma maitsta ei julge. See on hea et Strongbow siidrit müüb nüüd Saku ja see üks väheseid joodavaid asju.

Sulle igaljuhul edu ja loodan et saame kunagi ikkagi koos minna ja teha seda mis on tähtis:)

Massa ütles ...

Nonii kallid riigiamaetnikud kes seda siin lugema juhtuvad ootan diskussiooni, kommentaare, vastuva"iteid?
Ja kui moni Tallinna linnavalitsusega seotud inimene peaks seda siin lugema (milles ma kahtlen, sest paljud neist ikka lugeda oskavad ;)) siis tahaks kuulda kasvoi u"hte moistlikku argumenti alkopiirangule.

U"ldse on alustatud inimeste vabaduse piiramisega Eestis mu arust (meie suure sobraliku demokraatia USA eeskujul ja mitte et me seda tunnistada tahaks ka ta"itsa Venemaa moodi), alustati alko keeluga, vastu votmisel on seadus kus riik voib pohimotselt koiki telefoni konesid (seda kusjuures erafirmade kulul) ja"lgima hakata ra"a"kimata Langide ja muude humoristide plaanist netikommentaarid keelata voi faktist, et riigikogu on muutunud valitsuse hu"piknukuks. Kas sellist demokraatiat me tahtsimegi ahh?

Lahendus on lihtne, natuke veel ja meil Jussiga ning monedel teistel moistlikel inimestel soidab kata a"ra ja me teeme oma partei:), lubame rahvale olle tagasi, lubame riigi tagant varastada poole va"hem kui praegused voimuparteid (toetame seda analu"u"siga aasta mo"o"dudes ;)), paigutame selle papi mis varastamata ja"a"b haridusse ja teadusuuringutesse ning lubame inimestel rahumeeli internetis mo"liseda. Ja loomulikult on programmis ka "Welcome to Estonia" kampaania asendamine (millest koigil ta"iesti pohhui va"lismaal on)asendamine kampaaniaga "kellel surres koige rohkem asju on see voidab! NOT...", mis hea vedamise korral parandab voibolla mone Eestlase mentaliteeti, kes seela"bi muutuvad ise reklaamiks oma riigile ning turustavad seda paremini kui mingi mannetu kampaania. Ja selles, et me riigikogus sona votta julgeme meie valijad nagunii ei kahtleks...

P.S. Ja Juss, kuda pole u"htegi uut olle marki, aga Pohiseaduse pilku (kuigi jah, voibolla see liigitub ka sinna imelike siidrite alla, pole proovind :)), mis disainiti po"o"blile puru silma ajamiseks et mitte alkokeeluga populaarsust kaotada?

Unknown ütles ...

Kallis Mass

Põhiseaduse pilsner on nagu täiesti tavaline Tartu pilku, mida kunagi ülikooli algusaastatel sai väga ohtralt kõrist alla lastud. Mäletan õnnist aega kus see maksis korbis kuus krooni ja säästukas oli 6.70. Aeg oli õnnis, sest alkot sai osta kogu aeg, igal pool võis suitsetada ja netis võis kommenteerida. Muideks see suitsukeeld on jube, sest klubid haisevad nüüd higi ja okse järele.

Aga üldiselt toetan ideed teha erakond, mis lubaks inimestel elementaarseid vajadusi rahuldada.

Elagu demokraatia!!! Vivat Massi ideed kaugel Austraalias!!!

Anonüümne ütles ...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o CresceNet(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Massa ütles ...

Nu mida mida? Mitte ei moistnud seda keelt, po"o"rasin selja ja n"itasin keelt:). Moni potugali (?) keele spets a"kki tolgib? No mida asja ma peaks mingit cresceneti reklaamima voi? A"rge tehke nalja... Kurat, spa"mmiga on asjad halvad kui teine juba sellistesse interneti nurga tagustesse ronima kipub :(.