reede, 14. september 2007

Minek

Ja ongi asjad pakitud! On veel paar tundi aega, kuniks mu to"o"kaaslane Rod mu peale korjab ja lennujaama toimetab et saaks Darwinisse lennaat, nii motsingi et ta"iendan blogi veitsa.



Pidin juba raamatukokku lippama, et saaks internetti kasutada aga Sandeep u"llatas mind ja teatas, et on endale interneti just sebind, nii ma siis lihtsalt rabasingi ta la"paka ja istusin maha.

Ta"iesti viimase peal viimane na"dal on olnud! Eelmine na"dalavahetus sai avatud va"ikse istumisega koos Denissi ja Elena ning u"he nende tuttava kanada neiu ja tema sopradega. Ka"isime u"hes popis ja noortepa"rases kesklinna baaris nimega Cookie, kuhu oli peris keerukas end sisse ra"a"kida (selle to"o" tegi a"ra u"ks kohalik meite eest onneks), mis on peris korgel ja kust avanes va"gagi hea vaade linnale. Ainus negatiivne asi oli nende olevalik, mis oli pehmelt o"eldes sitt, peale mingit virsiku voi mandariini maitselist ollet olime u"ldiselt u"hel noul Denissiga, et see vaade pole seda maitset va"a"rt :). Asja tegi eriti drastiliseks, et olime just enne seda Beer Deluis paari va"gagi head olut maitsnud. Mingi hetk kui koduteele asusime, olime igaljuhul peris u"lemeelikus tujus, Elenal ja"i u"le ainult fotograafi ma"ngida ja kaine autojuhi rasket taaka kanda:



Deniss oskas juba selleks ajaks ta"iesti vablt spidermani kombel mo"o"da majaseinu ronida



Ja mina leidsin keset ta"navat vedelemast voimaluse tulevikus oma reise ilma ru"gamata rahastada... Kuigi muidugi - sellise varanduse kaasas kandmine on kah peris raske to"o".



Laupa"eval oli ta"iesti viimase peal ilm, mis sobis ideaalselt, arvestades, et pa"evakavas oli va"ike rannapidu Dominiki su"nna auks(kes on u"ks poolakas, keda ma tudengite euroclubi kaudu, voi oigemini seal ka"inud teise poolaka Monika kaudu kohtasin). Rand oli ta"iega tsill, veits lendavat taldrikut, pa"ikest ja katse ka touch footiet ma"ngida sobisid sellesse pa"eva ideaalselt. Nagu kellelegi teist mingiks u"llatuseks pole olen ma suht laisk, seega ma ei viitsi siia eriti pilte laadida, fotod elavad oma elu u"hes teises kohas ja jagavad seda mis neil o"elda on ka teiega, kui te viitsite ku"lastada: http://public.fotki.com/massamelboures

Pu"hapa"eval otsustasin, et on viimane aeg veitsa turisti ma"ngida ja nii ma siis seadsingi sammud linna poole, et a"ra ka"ia Rialto toweris, kust linnale ta"iesti oivaline vaade avaneb, tegin muidugi palju pilti kah nagu u"ks ontlik turist ikka, stiilina"ide teile siin.



Nagu na"ete, on Melbourne peaaegu nagu Tartu, ainult sildasid on veits rohkem ja Plasku on veits suurem ja ilusam :).
Lisaks u"ritasin ja"a"dvustada federation square ja selle koha lummavat fiilingut, mu arust lihtsalt suurepa"rane kesk plats linnale, kus pea alati miskit lahedat teoksil, olgus selleks siis moni festival voi lihtsalt paar akrobaati voi mustkunstniku esinemas.
Esmaspa"eval alanud to"o"na"dal ja sellega kaasas ka"inud kohustused tundusid ta"iesti teiseja"rgulised, sest viimane na"dal oli ikkagi ka"sil juba ju :). Peale kauba, lubasin endale teisipa"evaks 50 taala eet pileti Argentiina-Austraalia jalka matsile (peris jalka, ta"itsa u"mmarguse palliga :), ja teadmine et onnestub paari uskumatut pallivolurit na"ha toitis mind terve esas ja teisipa"eva. Ja see oli seda va"a"rt, ta"iesti pael mida na"iteks Messi tegi vahepeal, ta"iesti seisvast olukorrast karistusala joonelt, neli kaitsjat ees, tegi paar geniaalset petet ja loi peale, no kaks senti oli lo"o"k ebata"pne ja porkas postist va"rava eest la"bi ja teisest postist napilt mo"o"da u"le otsa joone. U"ldse oli ma"ngu algus peris tuline, esimese kaheku"mne mindaga oli kolm posti, neist kaks austraalial kusjuures. Teise poolaja alguses koksas argentiina u"he oma rohketest voimalustest a"ra, ja kuigi austraalia ei ma"ngind kah mitte halvasti oli klassivahe ilmne ja u"leja"a"nd ma"ng tundus nagu argentiinlased oleks lihtsalt kassi ja hiirt ma"ngid aussiedega. Fiilingu muutis veel monusamaks 70 000 pealtvaatajaga samas staadioni katlas viibimine - suht uskumatu kui koik korraga ka"tte votavad ja ha"a"lt teevad ;). Kuigi, austraalia jalgpalli publik ei ole siiski peris euroopa omaga asjatundlikuselt vorreldav, siin pole ju soccer eriti populaarne, mistottu ja"a"b osadele neist toimuv vahel pisut arusaamatuks. Eks ta muidugi hoopis teist moodi ole soccerit vaadata kui austraalia jalgpalli, kus va"ravaid on nagu muda, et jalka vahtimisest kaifi saada peab vist va"he rohkem asja jagama. Igastahes, olen siis oma esimese maailma absoluutsesse tippu kuuluva meeskonna esineise a"ra na"inud, viimase peal.

Aga vaadake neljapa"eval, vot siis sai va"ike lahkumispidu orgunnitud. Kokkuvottes voib rahule ja"a"da, kuigi ilmselgelt polnud tegu koige suurema u"ritusega mis ma kunagi korraldanud olen (mingi veits u"le 10 inimese ilmus va"lja), seda seetottu et osalus ingliskeelsete soprade osas ja"i suht kesiseks (no neil ikka on kohe oopis teistmoodi arusaam neljapa"evase (kirjutatud kokku ;)) peo voimalkkusest kui eestlastel). Aga noh, eestlased vedasid asja va"lja, va"ikese va"lismaise rahvusvahelise toetusgrupiga (india, austraalia, itaalia), Steni neiul Nicolel oli alguse poole mure, et ta eesti keel tahab veel lihvimist selleks et vestlusest korralikult osa votta :) (Ehk sis mida ja miks ei ole piisav eesti keeele oskus). Selgus, et Melbournes on ikka paar eestlast veel, keda ennem polnd kohata onnestunudki, tagaplaanil moned uustulnukad kelle Maria ennast asendama saatis sellal kui ta ise to"o"l oli:



Sten ja Nicole



Pildid teistest on seal u"lal antud aadressil, kuigi laiskus oli suur ja va"ga ei vinnand pilti teha. Muidu oli ohta nagu ohta ikka aga koju tulek oli u"ks paras kino. Alustuseks onnestus mul Melbourne geograafia veits peapeale enda jaoks po"o"rata ja kujutasin ette, et elan Steni ja Nicolega samas suunas kesklinnast (see vist oli tingitud Fitzroy ta"nava ulatusest), mis teps mitte tosi pole, no see eksitus sai kirelt selgeks seega hu"ppasin u"hes sobivas ristis maha ja rbasin uue taksojuhi. Oli see tu"u"p alles eksemplar ... Tu"u"p oli va"ga intelligentne, aga veits palju vandenouteooriaid ja Ricardo majandusteooriat lugenud. Kohati voinuks teda isegi majanduspsychoks pidada, igastahes, oli ta Ricardo maateooria mis va"itis, et maa ongi majanduse ainus alus su"gav austaja ja u"ritas mind sujuvalt va"rvata oma gruppi kes teeks lobito"o"d ka Eestis, et ainuoige maksustamise viis on maksustada ainult maad ja selle pealt teenitavat tulu. Vaidlesin sindriga oma pool tunnikest oma maja ees, sest osa ta jutust oli peris huvitav, ja informeeritus oli tal suht hea maailma asjadest, na"iteks eesti E-valitsust ja muid su"steeme hindas ta rohkem kui mina ilmslegelt. Pealegi oli mul lihtsalt puht uudishimust huvitav kuulata, mis mees ra"a"gib, sest asja ta jagas. Asi kulmineerus sellega, et meist mo"o"da so"rkinud va"idetavalt politseinik, kes na"is olevat taksojuhti ennegi kohanud, aravs et mind ahistatakse ja ma vajan pa"a"stmist sellest taksost. Ma ei tea, miks u"ks normaalse psu"u"hikaga inimene voiks kell 3 hommikul so"rkjooksu teha, seega olin ma suhteliselt skeptiline tema suhtes kui ta u"ritas taksoust avada ;). No see katse onnestus pareerida sujuvalt, ja kui ma kinnitasi, et olen parima tervise juures ja suht vabatahlikult majanduspsycho mo"la kuulan, siis ta natuke na"rvitses, a"hvardas taksojuhi ja"rgmisel kohtumisel lubadest ilma ja"tta ja so"rkis edasi. Ma kuulasin paar minti veel kuidas maailma asju peaks ajama ja la"ksin tuttu a"ra, igastahes, imelikke inimesi liigu suurlinna o"o"s :).

Eila panin veel suurepa"rase punkti oma karja"a"rile, tehes pa"ev otsa mitte midagi peale paari emaili edasi saatmise et ka teistel oleks teada millega ma tegelend olen ja muidugi koige ta"htsam, oma piltide netti u"les paneku. Tegelt oli terve pa"ev u"ks suu so"o"giorgia, alustuseks oli hommikutee ja siis tehti kaks ja pool tundi lounat koos paari ollega kohalikus pubis. Ta"itsa siuke tunne tekkis, et ikkagi on kahju lahkuda, senis va"hemalt, kuniks ma ja"lle sukeldumise voi rannas lebotamise peale motlesin ;). Vot niimoodi ha"sti on mul viimased pa"evad mo"o"dund, nu"u"d peaks veel kiirelt va"ikse ampsu tegema ja siis on MINEK :):):). Oi ma oen rahul, puhkus, siit ma tulen.

Kommentaare ei ole: