pühapäev, 12. detsember 2010

Lihtsalt

Selline mottetera tana, et elu on lill.

Lisan igaks juhuks, et tana pole tegu nartsinud karikakraga, kuigi olen oma elus ka sisukamaid ja vahem pohmelliseid paevi nainud :), aga kui ikka lihtsad asjad nagu mehhiko toit voi veerand pudelit olut sellist roomu pakuvad, siis on hea lihtsalt olla...

2 kommentaari:

kadri ütles ...

tead NägudeRaamatus paneks, "Like" selle bloggi kohta :) onju
väga lahe et ta lill on ..siin teisel pool maakera kah täitsa, lill ja mina homme tulega mängima :)

Massa ütles ...

Heh, no sisliselt on taitsa voimalik siia kah muideks like ning muid buttoneid tekitada, ma eelmise aasta blogis tegin seda kuidagi. Aga elu opetas, et neid vaga ei kasutatud, nii et ma ei viitsi praegu otsida kuidas see kais ja jaan selle juurde, et igauks voib "like" kommentaaridesse kirjutada ja ma loen nad parast kokku oma tontsakatel sormedel.