kolmapäev, 5. detsember 2012

Taifuun

Mitte et mul siin otseselt puud lendaks, aga u"ldiselt filipiinidel ja u"mbruskonna merel mo"llab taifuun, mistottu mu Malaisiasse lendamine lu"kkus paar pa"evakest edasi, Cebu Pacific ei lennand, kuigi moni lennufirma seda tegi. Asi tundub suht karm olevat kui uudiseid lugeda http://www.reuters.com/article/2012/12/05/us-philippines-typhoon-idUSBRE8B306420121205, aga siinkandis (Puerto Princesa) pole va"ga hullu, hommikul sadas nats ja ilm on harjumatult pilves, tuul natuke tavalisest tugevam. Korraliku litaka sai Mindanao saar ja siin Palawanil oli kuskil kandis kah m\nats pahandust teinud, aga ma ei saand midagi aru :).

Nojahh, mina la"ksin ta"itsa pahaimamatult hommikul lennujaama ja vandusin omaette pool tundi, et see check ini saba voiks kiiremini liikuda, siis kuulsin, et "flight is cancelled" ja et see on hoopis rebookingu saba. Kaks tunnikest hiljem joudsin letini ja sain jutule, mis peale siis selgus, et saan lenanta 2 pa"eva pa"rast, aga kuna mu viisa on ta"nasega la"bi, siis pean pikendust sebima. Immigratsiooni office polnd kaugel, ja protsess oli lihtne, aga va"him voimalik aeg milleks pikendada sai oli kuu ja selle eest oli fiks tasu 3030 peesot (60 EUR-i), taifuun voi mitte. No eks ma nats vandusin, pikendasin viisa a"ra, la"ksin lennukasse tagasi ja nii olingi ma 12 lennu asemel kell 16 kui ma juba Malaisia ohuruumis pidanuiks viibima onnelik filipiinide viisa omani kuni 12- nda jaanuarini. Great Success :). Igatahes, otsustasin oma tuju parandada ja ostsin endale terve grillitud kana, mis oli u"li nja"mma. Lisaks rentisin endale motika ja tegin va"ikse linnatuuri, ja praegu on tuju ja"lle parimal tasemel :). Homme la"hen motikaga orienteeruma, vaatan kas leian u"les krokodilli farmi ja veel midagi lahedat. Vot, selline update.

Kommentaare ei ole: