reede, 16. veebruar 2007

5. Veebruar, kell 14.19.52, Riia vanalinn, Kafeinijza

Eessona: Kogu materjal mis siin blogis kajastub on u''ks u''hele maha viksitud mu rohelisest reisipa''evikust, mistottu ei pruugi alati tegu olla seostatud voi moistliku jutuga ning osad seigad voivad ja''a''da segaseks voi suisa arusaamatuks. Koike mis siin blogis kirjas on on keelatud praegu ja tulevikus kasutada minu vastu, votan endale oiguse seda vajaduse korral pidada fiktsiooniks voi puhtakujuliseks laimuks, kindlasti ei ole mitte miski siin kirjutatud moistuse juures olles ning seega ei saa seda votta liiga tosiselt.

Tundub, R-i ja Co poolt mahitusel mulle kaasa sattunud raamatuke ei lase mul seekord konspekteerimisest viilida, kedagi kelle pealt eesti keeles saaks paljundada ka u''mbruses ei paista raisk .... (tsenseeritud).

Igastahes on mu ra''nnak uhkelt alanud ja nalja on juba saanud - Tartu Riia buss otsustas minu auks otsad anda 80 km Riiast. Enamusel rahval onnestus la''ti noukogude (lihtsalt nagi siuke valja) bussile kolida, seni kuni ma juurdlesin kas tahan selle eest 2,5 latti maksta ja aitasin belglastel (Michielil ja Brittal) pakke meie bussist va''lja tosta, hakkas latlaste bussijuhil hirm ja ta vajutas gaasi. Ta''itsa moistetav - pagasit oli Michielil (kes 6 kuud oli TU'' s tudeerinud) omajagu.Mees nimelt kirjutas Eesti ajaloost oma magistrito''o''d - poleks uskund et meie ajalugu peale meie veel kedagi kotib. No meil koigil aega oli, nii et ja''tsime pakid lumme ja suundusime omabussi tagasi. Arvake a''ra mis ma viimase asjana igaks juhuks kotti olin pistnud? Jaa, neiu tagantreast, oige vastus, paki kaarte. Opetasin siis belglastele ''Dzentelmeni", olime juba lopusirgel kui , kui bussijuht meile uue bussi oli ha''a"letanud, ronisime pa"a"le ja saime Riiga. Kes kaardima"ngus voitis ei ole ta"htis, aga nii palju voin vihjata, et tema rahvus B-ga ei hakka. Mul polnd mingit plaani mis Riias peale hakata, votsin koti ja jalutasin veits ja leidsin ta"itsa kogemata bussipeatuse kust bussid lennujaama la"hevad, taga paremaks, leidsin "seljakoti rahva" hosteli, kus o"o" vaid 8 latti maksis, hotelli 25-30 vorreldes. Aga tuttu ma sinna vist ei la"he, sest lennujaama bussid ei hakka ommuku piisavalt vara ka"ima, pealegi ta"hendaks see nagunii kell 4 tousmist. Nautisin just nu"u"dsama la"takate kodust kotletti, ohuma"rk oli see, et mu kaart streikis ja ma pidin endale korval latte vahetamas ka"ima. Kui kaart peaks tuksis olema siis olen su"gavas jamas, aga hetkel on koht ta"is ja elu lill. Armas pa"evik, sellega hetkel lopetan.

Kommentaare ei ole: