pühapäev, 18. veebruar 2007

9. veebruar, sama koht ja sama voodi mis eila, 21.12 (eesti aeg 18.12)

Ka"isin ta"na eledaid vantse vaatamas ja riiklikus botaanikaaias, hullultkihvt pa"ev oli igastahes. Pilte tegin kah nii, et ma"lukaart sai ta"is (voi said videod saatuslikuks?). Noigal juhul olin sunnitud kohta otsima kus need saaks Sansa playerileu"mber laadida, ehk siis oli tarvis arvutit. Ojee beibi, ja mitte lihtsalt arvutit, vaid arvutit millel oleks USB auk:) Ja siis veel sellist mis oleks nous mu kaamera ja playeri ma"luga suhtlema. Aga peale pingutusi - a"ra tuli!
Pa"evast: Ronisin ommuku vara kohe Pinnalawela la"hedal asuva ha"a"ldamatu ja kirjutamatu nimega koha bussi peale ja istusin seal u"mber ja olingi vantsimaal nii pooleteise kahe tunniga, ehk pa"ris ka"be siinseid temposid arvestades. Vaatsin kuda vantsid suplesid, na"ppisin u"hte va"ikse altka"emaksu eest talitajale ja tutvusin vantsimaa ravimtaimede kasvandusega. Ayurveda medicine - rings a bell? No igastahes, suht palju imerohte na"gin, u"he kreemiga voeti 5 minutiga jala pealt karvad nagu naksti maha, nii et muffigi ei tundnud. Neiud pange korva taha! Kui huvi on muidugi. Muideks, selle kreemi kolme nelja na"dalane igapa"evane kuur pidada karva juured a"a" tapma ja siis ei ole sinna paika enam kunagi karvu oodata, minu jalg onneks ku"ll va"ike lapp pidi kahe na"dalapa"rast karvad tagasi saama. Katsun progressiga kursis hoida teid. Kreem ise 100% natural, nagu koik paremad murgid ikka. Lisaks kohtasin vantsipargis ernestit ja kurat seda ma"letab mis selle naise nimi oli, austriast, Ernesti sanskriti nimi kah hetkel kahjuks ei meenu. A ta"hega oli igaljuhul. No igal juhul oli Ernest filmide meigikunstnik, mis pole muide pohiline. Ta oli tegelt suht palju aasias ja mujal ra"nnanud ja ajas huvitavat ja tarka juttu, lisaks sain indoneesia avastamiseks ha"id vihjeid.
Mingi hetk panin vantsipargist minekut ja ja teel tagasi Kandysse hu"ppasin maha peredanayas kus oli jummilast kihvt botaanika aed. Aa, teest niipalju, et bussijuht oli hull.Va"he sest et ta ma"gedes u;ljalt kurve vottis, ja"ttis mulle kustumatu mulje kuidas ta teisest bussist mo"o"da pressis. Kujutage nu"u"d ette teed mis la"heb mo"o"da ma"eku"lge sinka vinka u"les nagu multifilmis, lisage valemissena"htavuse nullivad puud, kitsad teed, hullumeelne ja jubedalt harjumatu vasakpoolne liiklus ja teisest suurest bussist mo"o"dasoit... Oi bljahh. Aga isegi suurem sokk ja oppetund tulevikuks tabas mind hiljem. Mingi hetk ilastas viist na"rimistubakat tarbiv neljarattalise kangelane lahtisest aknast va"lja, ja mina, kes ma olin piisavalt loll istumaks bussijuhi taga, sain loomulikult vihma osaliseks, fui. Aga selle ma unustasin hetke pa"rast, sest ma ma olin piisavalt pa"dev :), et sain ilma igasuguse eelneva infita u"heku"simisega oiges kohas maha ja botaanikaaeda. Ja see oli tuus, sain muideks toestust, et aasias lihtsalt on koike rohkem. Na"gin u"he, mis u"he, terve hunniku puude otsas niipalju linde, et neis vabalt lehtedeks pidada. Ja u"he u"tsin seepa"rast, et u"ks puu oli raagus, seal paistis see tosiasi silma. Sri Lankal elavad inimesed muideks sama tihedalt, kujutage ette et pindalalt 1,5 eestit ja elanikke 20 miljonit! Lisaks fakt, et magalarajoonid ausees pole, madal ja va"ga tihe asustus oopis. Seega, meie onn, et meEuroopas elame, kus karm kliima paljunemist ei soosi. Sellise filosoofilise punktiga la"heks tuttu. Head to"o"d

Kommentaare ei ole: