esmaspäev, 11. juuni 2007

Elagu kuninganna!

Avastasin eila enda u"llatuseks, et olen ajutiselt saanud endale ta"itsa oma monarhi, kelle sunnipaeva tana tahistatakse (mis siis, et see oopiski aprillis vist tegelt on), ja ega mul midagi selle vastu polnud kah, sest see ta"hendas vaba pa"eva. See oli kuningannast ettena"gelik, et ta"nase pa"eva vabaks andis, sest truualamlik nagu ma olen, ka"isin eila Frankiga (teate ku"ll see hollandi tu"u"p kes muga koos elab) Brighty All Rightys kuninganna terviseks olle kannu hoidmas ja tantsimas. Veitsa nagu imelik oli kohaliku kombe kohaselt esialgu frankiga tantsida - siin nimelt (voi va"hemasti tolles baaris) on selline praktika, et poisid ja tudrukud tantsivad omavahel (tetae kull nagu eesti ooklubis tutarlapsed teevad) ja siis assimileerutakse kui sobiv seltskond leitakse, no onneks onnestus moned neiud integreerida endi hulka enne kui asi liiga gay hakkas tunduma. Ta"itsa lahe laiv band oli, ja kuigi vahete vahel andis ignorantsus tunda kui kohalikke hitte mangiti ja koik kaasa laulsid ja mina esimest korda muidugi lugu kuulsin, aga kokkuvottes oli proo. Oppides eelmistest kordadest jatsin seekord kohalikud kahtlase vaartusega viinakoksid mis purju ei tee aga pohmelli tekitavad vahele ja pusisin olle peal, nii oli tana vaga hea olla, mis siis et ignorantsed inimesed nimesid nimetamata mulle juba kell 11.44 helistasid ja mu u"les ajasid :). Ei tegelt, see oli ainult hea, muidu ma oleks magand ja poleks 2.15 Elena ja Denissiga kuidagi kinno joudnud, sest nemad olid mulle sonumi saatnud ja see minu laiba und kull segada ei suutnud. Film oli ule ootuste hea, soovitan koigile, Paris Je T'aime, vaga hasti mu arust tehtud. Arvatavasti voib eriti hasti peale minna naiteks R-ile, sest tehtud vist sama tuubi poolt kes Ameliega hakakma sai.
Lisaks laks mul eila meelest kirjutada, et australian footie klubil nimega Essendon on hakand koik ulesmage minema peale seda kui ma nende fanniks hakkasin ;), reede ohtul kui ma telekast nende mangu vaatasin, siis olid nad tabeli juhtide vastu vahepeal mingi 40 punniga taga aga voitsid loppeks 95:94 - kahtlemata ainult minu teene, et ma telekat kinni ei pannud ja neisse usku ei kaotanud :). Footie on uldse selles mottes lahe, et suht alati on voimalik mangu umber poorata - uks varav on 6 punni ja teed paar kolm tukki ja ongi jalle koik voimalik, tavaline skoor on kuskil seal 100 kandis, nii et nagu koss aint veits labiilsem skoori mottes.
Homme aga olen ja"lle to"o"le sunnitud minema, sest kahjuks on aint uks kuninganna. Eestis peaks kah susteemi tegema, et selle asemel, et riigikogu liikmed endale kulusid lubavad, votaks vastu oopis seaduse, et iga liikme sunnipaev oleks riiklik puha, paneme veel presidendi ja peaministri kah listi ja olekski taitsa pro elu. Siis tuleks veel valimistel kalendri abiga maksimeerida vabu paevi ja valida need 101 + x tolvanit kelle sunnipaev ei ole samal paeval ja ei lange ja"rgneva nelja aasta jooksul na"dalavahetusele. Ma ise oleksin ta"itsa nous palkama programmeerija ja valmistama kalkulaatori mis igale valijale kandidaatide plussid ja miinused selle koha pealt kiirelt selgeks teeks, ma usun, et sellel kalkulaatoril oleks turgu kull ja ma saaks veel rikkaks kah peale kauba. Aga okei, see selleks, hoian selle platvormi ja idee oma esimeste valimiste jaoks parem, rumal on seda vist siin avaldada - samas, kui mina savisaare blogi ei loe, vaevalt ta minu omagi loeb....
Igastahes kavatsen ma homsest paevast viimast votta ja neile keda ma reede parastlounal tool ei kohand uut poissi mangida - ma kaisin nimelt juuksuris ja turvamehed tahtsid mind peale seda hoonest va"lja visata, va"ites et ma ei to"o"ta seal :0). No okei, see oli va"ike ilukirjanduslik liialdus, aga pohimotselt ullatas mu blond poisipea mille ma lasin sampooni kokkuhoiu mottes endale loigata (lisaks on mu kamm seljakotis muserdudes suure hulga piisid kaotand ja ei toimi eriti) nii monelgi asiaadil moka ripakile, seda enam, et eks neil ole eurooplaste na"gusid nagunii raske meeles pidada nagu meil nende omi. Aga eks ma voibolla naen veits vagivaldne va"lja kah luhikese soenguga? Ei usu, sest baari turvamehed mind vihkaval pulgul eila ei piielnud, pealegi see vist eesti sundroom rohkem, et soengu jargi sind skinniks voi rullnoksiks peetakse.
Kurat aga nu"u"d vist aitab, kisub jube mo"laks a"ra, olen ennast igatpidi u"letanud juba ja kaks postitust u"he na"dalavahetusega lisanud, roomuks koigile kellel to"o"l igav on, siiski peaks veel enne loppu a"ra mainima, eelkoige emmele ja teistele hoolitseva loomuga inimestele moeldes, et muret poleks, et see torm seal postimehe leheveergudel, see mind ei puutund, isegi juukseid ei ajand sassi (mitte et neid eriti oleks), austraalia on suur ja Newcastle on sydney lahedal (ja ei, see ei ole inglismaal nagu paljud vutifannid ekslikult arvata voivad ;)), mis tahendab et torm laks must napilt umbes 1200 kilti mooda ja mul paike paistis siin hoopis. Tervitusede eestimaale, No worries mates, enjoy the summer while I am freezing my ass off here ;).

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

osssa, milline kommenteerimiskoormus tänasele päevale on langenud.

muideks, ma olen "paris je t'aime"-i näinud ja mulle jubedalt meeldis. mass, sa oled kordades osavam kui mina, sest ma poleks osanud seda filmi sulle soovitada... samas amelie'd sa ei hinnanud, nii et vähamlt on mu käitumine loogiline :D

ja tuleb välja, et ma olen hooliva loomuga inimene :))) ma vaatasin kaardilt ilusti järgi, et kus see newcastle täpselt on ja kas su soeng õnnestus tormil sassi puhuda. õnneks mitte :)

Anonüümne ütles ...

Nii, skoori kokkuvote, R 3 - Juss natuke rohkem, aga tundub et R hakkab vaikselt alguses kaotatud punkte tagasi voitma ja tabeliseis on pingestumas

Unknown ütles ...

Tere

Mina ei ole kommenteerinud, et mingied punkte saada, vaid selleks, et oma looma välja lasta. Lasen siis uue looma välja ja loodan et sul seal kängurude maal igav ei hakka. By the way oled kängurut looduses näinud ka või on see müüt?

Igaljuhul siinpool Tallinnat on kõik suht rahulik ja vaikne. Kui ma pranglimälestusi ei ole veel rääkinud, siis see on kindlasti koht, kus käia, sest see on Tallinnale nii lähedal ja täiesti puutumatu koht. Kohalikud muidugi väidavad, et nad ei taha turiste näha ja tahavad oma elu vaikselt elada ja kala püüda. Saare keskpunktiks on kõrts nimega Must Luuk. turunduskampaania on geniaalne - sadamas on silt: Must Luuk. Kui luuk on lahti oleme avatud. Kõige suurem üllatus tuli mulle siis kui jõudsin teise päeva lõunal söögi ja joogiotsinguil Musta luugini. Mitte mingit rahava petmist ei olnud - oligi musta värvi luuk ja oli lahti. Sai kuivatatud kala ja tallanaha pizzat. Kõige parem oli see, et sai ka külma õlmarit. Kalale kohalikega kahjuks ei saanud, sest nad ei läinud see päev kalae. Jama - a leidsin muid tegevusi, nimelt käisin kogu saare läbi ja see võttis raisk terve päeva. Õnneks käisin aegajalt Mustast luugist läbi:)

No sealt tagasi tulles läksin siis londonisse. London oli äri mõttes tore ja muidu oli ka enamvähem peale kohutava Estonian Airi lennuki, auto katki minemise india linnaosas, korraliku autoavarii, kõhuhädasid tekitava toidu ja eesti pähe saamise jalkas, mille peale muidugi inglased rõõmustasid ja siiamaani aasivad raisad. Igaljuhul kokkuvõtvalt on London väga suur linn, nii et Mass kui sa sinna peaks sattuma, siis tea et võib äragi eksida. Ausalt on suurem kui Tartu ja seal ei olnud päris oma Legendi - kes teab see teab kes ei tea see ei tea.

Sinu jutus oli kuskil see, et tantsisid mingi poisiga. Hmmmmmm. Kas selle baari nimi oli Vilde? ja kas jõid ka dry martiinit?

Ma peaks nüüd tööd tegema tegelt.
Vänn Juss

Anonüümne ütles ...

Mina kommenteerin ainult punktide pärast ja ma pole isegi tabelisse lisatud?? Igatahes tore, et sa veel WA ei läinud, sest väidetavalt Perthis kuninganna sünnipäeva ei peetud ja nemad pidid seal esmaspäeval tööle minema .. aga kindlasti on seal soe. Siin on nii rõve külm, et ma vist täna lähen ja ostan endale kindad ja salli ja mütsi ja eile sain endale tuppa puhuri :) et toas on juba oma +17..
aga ma vist pean kah oma excelid lahti tegema ja töönägu tegema.. liiga kiiresti tööd teha ei tohi, sest muidu saab töö otsa ja onul jälle uus probleem, et pole mulle tööd anda..
ahjaa mul on uus töökaaslane Rootsist, kes ei teadnud mis on Eesti pealinn... lahe

Unknown ütles ...

Hei!

Kuidas siis sportlasel läheb seal kaugel maal? Pole jälle tükk aega midagi lugeda saanud. Oled ennast juba meistersportlaseks sportinud? Varsti saame iga päev raadiost kuulda nagu Barutostki?

Igaljuhul Eestis on olukord ikka kontrolli all ja saame veel alkoholi osta. Uskumatu aga tõsi on see, et suitsetada enam puhvetites ei tohi. väljas on inimlik olla ja ei sure haisu kätte enam ära.

Mingeid uusi õllesid pole turul täheldanud, küll on turule tulnud palju uusi siidri/cooleri ristsugutisi, millest ma ühtegi proovinud ei ole:( Küll on saadaval lõpuks jälle kuiv siider inglismaalt, mille nimi on strongbow ja maitseb kuradi hästi:)

Poliitiline maastik on suht imelik, sest uus valitsus tundub aint jama suust välja ajavat, kuigi alguses tundus ta ju normaalne. Eks sa oled Eesti asjaga selles vallas kindlasti kursis.

Jaanipäev on ukse ees ja peab vist kuhugi loodusesse minema väiksele grillile. Mis sul suurel pühal siis plaanis on? Telepordi ennast eestisse ja saame koos väikse õlle ehk võtta:)?

Uusi seikluslugusid ootama jäädes.