esmaspäev, 15. oktoober 2007

Panin indoneesia pildid u"lesse

Heihopsti, pidid on http://public.fotki.com/massaindoneesias aadressil. Et pildid peaks vanarahva tarkuse ja"rgi suht jutukad olema ja seal juba mingi 256 tuhat sona vedamise korral varsti u"leval on siis luban endale laiskust ja va"ga ei mo"lise. Lopetasin oma indoneesia reisi sujuvalt surfides (milles mul ilmselgelt veel kovasti arenguruumi on) ja korraliku peoga (breikides ma"a"ritud rided vist Eestisse tassimist enam ei va"a"ri :)). Surfimisest sain tu"u"pilised surfamis vigastused (see ja"reldus pohineb sellel, et ka Jeroenil olid samad sU'mptomid) - milledeks on a"ra hoorutud koht ja munad ;). Onneks paranevad surfamis vigastused kiiresti... Hetkel olen juba ta"itsa austraalias Darwinis, kus ma muideks eila tervelt 5 eestlast kohtasin (eesti keel oli ikka suht roostes), pohiliselt tegelen ma aga ku"u"di otsimisega la"a"ne ja louna suunas, vabal ajal katsun u"le saada peas pidevalt toimuvast arvutamisest palju ma just selle jube kalli asja eest indoneesias maksnud oleks. Kultuuri ja hinnasokk u"hesonaga.
Eila sain ka selgeks, et ma pole peris andetu isegi sellisel alal nagu Limbo mitte - mis mind mu keha mootusid ja paindumatust arvestades nats u"llatas, aga eks ma tegin oma puuduja"a"gid tasa tasaaalu, tagurdamisoskuse kui asi hapus kiskus ja ihtsalt tahtejou ja keskendumisega. Igastahes sain ma auhinnaise teise koha Limbovoistlusel, voites isegi koiki paindlike ja paindumatuid pikki ja lu"hiesi ning ilusaid ja koledaid neiusid, aint u"he aasia tu"u"bi vasta ma ei saanud, kes ta"itsa paindus kah. No tosi ku"ll, ma tegin sobi kah natuke, la"bides u"he vooru kus enamus va"lja kukus pigem ta"nu publiku toetusele kui heale limbole (publiku toetus oli motiveeritud sa"rgi seljast votmisest ;)), aga voitjate u"le ju kohut ei moisteta, right. Kuid kokkuvottes me olut ei voitnud, sest Limbo oli osa ma"luma"ngust, ja kuigi me peale esimest vooru va"gagi auhinnalisel positsioonil veel olime ta"nu minu teadmistele geograafias ja oskustele boonusvoor Limbos ning saksa neiu uskumatutele teadmsitele koikide lugude kohta mida ma"ngiti ja ta"nu Iiri neiule kes teadi mis aastal Titanic hukkus ja kuda Harry Pottery viimast raamatut nimetatakse, aga teine voor la"ks meil aia taha kuna me magasime selle alguse maha lihtsalt ning ei votnud oma ignorantsuses vastuste lehte va"lja lihtsalt. Mis seals muud, kui tuleb lihtsalt moni teine pa"ev kuidagi olut voita, ei saa ju nii olla, et austraalais monda baarivoistlust ei voida (uusmeremaal ta"itsa onnestus). Aga nu"u"d peaks ikkagi helistama ja uurima, kas Tony kes kuulutas et ta homme la"a"ne austraalia suuans la"heb ka nii teeb ja kas tal mu jaos ruumi on - kell on pool uk"s nii et peaks olema sobilik ka uniseimatele backpackeritele traati tommata. Ja muidugi ootan teie kommentaare esimesest lumest ja muust huvitavast.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Heihopsti!

Eile helistas mulle mingi tegelane Tartu raadiost ja palus minu mälestustest kommentaari, et nagu eeskujuks noortele pidi siis veteran osaleja tudengipäevadel rääkima. Võttis ikka silma märjaks kui heietasin ja mainisin muidugi ära, et kevadpäevadel oleme kohal nagu 5 kopikat ja võtame julmalt osa kõigist võimalikest ja võimatutest võistlustest. Mainisin ka ära et sa oled Indoneesias jne. Vinge värk ma ütlen.
Canadaga on mul selline plaan, e tlähen vaatan kuidas seal on ja kui võimalus avaneb, siis ehk lähen sinna pikemaks sügisest alates. Elaks seal mingi aastakese ja käiks ühtlasi USA ka läbi jne. eks näis.
Lumest pole meil haisugi. Täna jälle mingi pluss kümme kraadi ja päike paistab - täielik kevad. Kui laupäeval linnast välja sõitsin kalale oli öösel miinus seitse. see oli märk sellest et see kuradi suvi on nüüd vist läbi:)
Igaljuhul edu su munadele paranemisel ja võida ikka mõni võistlus ära ja kui ei võida siis meenuta Vildet ja vii see traditsioon ka Austraaliasse:):):)

Vänn Juss

Massa ütles ...

Jou jou,
Austraalias muideks on peris paljudes kohtades meie Vilde eksperiment juba sisseviidud ja suht tavaliseks praktikaks saanud ;). Ja munad on juba korras mis korras, aint rinnanibud on veel kergelt hellad suurest surfamisest :).
Aga noh, see raadio intervjuu va"rk - nu mis ma oskan kosta, eks peame meelitatud olema et vanameistreid veel meeles peetakse ning eks peab kevadel minema jahh noortele eeskuju na"itama. Ning tussu tuleb kah pulbitsema panna, et ei oleks isegi ohtu nagu see aasta kuulu ja"rgi juhtus et mingid aprillirahutused olle kevadpa"evadest v"lja loikavad. See nagu vereringe ilma vereta voi nii ;) Kuule aga praegast on su"gispa"evad ka"imas, te seal ei tee miskit bambust voi sellist? Ots nagu ajas mingit radioaktiivse affi projekti kui ma ei eksi...

Massa

Unknown ütles ...

Nii palju kui mina vaataisn seda kava, siis seal pole sügisel küll mitte halligi teha:( Seega teeme parem Tallinnas tööd, et saaks kevadel täie lauluga osa võtta suursündmusest kus vana kaader koos ja hoos on. Seega kutsun üles juba praegu treenima oma vaimu ja keha ühise eesmärgi nimel: nimelt on võitmata kummipaadiralli proffide osa ja mingid asjad veel, mida ma praegu ei mäleta, aga osa tuleb võtta kindlasti ka kõigist muudest üritustest ja seal eeskuju näidata vana kaardiväe kombel. Üks asi mis mul praegu pähe turgatas on see, et ma ei mäleta korda kus üks paatkond oleks osa võtnud nii sportlaste klassis kui ka pullimeeste klassist. Siinkohal on meil hea võimalus seda esimest korda teha. Ümberkehastudes muidugi. Paneme mingid riided peale ja mingid alla ja teeme ära selle pulli ma arvan.