esmaspäev, 17. detsember 2007

Tagasi Bangkokis

Heihoo, koik see rahvas, kes siia lugema on sattund. La"bi hakkab saama mu tore reis :(. Homme o"o"sel lendan Istanbuli, kus mul veel aega 3 pa"evakest ringi trallida ja siis kodo. U"hest ku"ljest tahaks teid koiki hullult na"ha, aga teisalt on ikkagi jube kahju otsi koomale tommata, sest mingit sellist tunnet pa"ris kindlasti ku"ll pole, et nu"u"d maailm na"htud oleks. Aga mis ma siin halan, ra"a"giks parem kuda viimased pa"evad ha"sti la"inud on.
Ta"hendab, Krabist suundusin Khao Soki rahvusparki. Oli ku"ll ta"itsa olemas buss mis otse sinna la"ks, nagu ma peale suurepa"rast hommikuso"o"ki hiina tim dam kohas avastasin, aga et selleni oli veel veits aega ning see ei tundund suurem asi seiklus, siis motsin et voin ka etapp haaval seda teed la"bida. Ma tean jahh, et ma olen imelik, aga lihtsalt tundus et nii on liiga lihtne :). Votsin bussi hoopis mingisse linna, mis kaardi ja"rgi umbes poolel teel oli. See oli lihtne.Aga sealt edasi nagu ei olnd mingit orgunnitud transporti... Eks ma siis otsustasin ha"a"letamise kasuks. Ha"a"letamine tai moodi on natuke erinev kui muidu, po"idla vibutamise asemel seisad lihtsalt tee a"a"res ja naeratad na"gu korvuni, kuni keegi su peale korjab, muidu nad kipuvad arvan\ma et sa lihtsalt lehvitad neile :). No tegelt, lihtsalt pole isegi vajalik ka"e u"leval hoidmine. No igastahes, koigepealt vottis mind peale mingi pickup truck, mis oli just sonnikut vedanud lohna ja"rgi otsustades, aga temaga sain aint paar kilta edasi. Seeja"rel korjas mind u:les u"ks tai naine mootorrattal - uskuge mind see oli hullult koomilne, iga inimene kellest me mo"o"da soitsime naeris, kuidas mingi valge tont suure seljakotiga pisikese mootorratta tagaistmel istus, ja siukest asendit u"ritas leida kus tagumik va"lja ei sureks ja teda maha ei ja"taks :). Igastahes oli selle ta"diga nii, et ta oli juba hea inimene, kuigi tal endal oli vaja minna hoopis mujale, keeras ta vasaku asemel paremal ja viskas mind neliku"mmend kilti sinnapoole soites(avestades soidukiirust 55 km/h on see ikka va"ga pikk maa :)) sinna kus ma suundusin. Kahe tunnine ring oli see tema jaoks, peaaegu, arvestades et tal tagasi oli vaja tulla, raha keeldus ta mu ka"est votmast ku"ll aga andis mulle oma emaili aadressi, et kirjuta kunagi. Head inimesed siin tai maal. Khao Sok oli ta"iega tuus, jube kahju, et mul seal ainult u"ks pa"ev aega oli. Matkasin mingi 15 kilta ja vaatasin hunnikut jugasid ja koskesid, mega loodus, megad kaljud. Megad kosed. Ebameeldivad kaanid. Avastasin et kaanid mind imevad kui ma mingi hetk astudes u"he enanst ta"is imenud juurika katki tegin ja kogu mu jalg veriseks osutus. Kandsin nimelt pool lahtisi pla"hvi moodi jalanousid. Uskumatu, et absull ei tunne, kuda mingi elukas su verd imeb! Kaanide eemaldamisega on nii, et kui niisama sikutada, siis nad va"ga ei taha lahti lasta, improviseerisin ja kasutasin kaani eemaldus vahendit nimega OFF, tuntud ka kui muude putu mutukate torjevahend. Nigu niuhti lasit lahti ja hakkasi mu verd uuest va"ja su"litama. Kaani ammustuste kohal veri hu"u"bib va:ga kehvasti, seega jooksid nad veel tu:kk aega verd. Siin ka videos, neile kes verd ei karda: http://video.google.com/videoplay?docid=5621574981089882039# ja http://video.google.com/videoplay?docid=-30628887425615335#
Hiljem avastasin veel moned kaanid, kes ma"rkamatult rohust olid end mu jalanoudesse poetanud, kokku leidsin neid 5 tu"kki. Va"ga kihvt matk oli ja kaanid olid kah ta"iesti valutu kuid huvitav seiklus.
Väga kreisi näitlik õppetund füüsikast, täpsemalt elektri ja pinge vallast tabas mind kui ma tagasi bambushütti jõudsin, panen mina tule põlema ja voila tuli nagu süttib ja samas tuba valgeks ei lähe... Ühesõnaga, pinge oli nii madal, et võttis hõõgniidi küll hõõguma kuid mitte piisava heledusega. Täitsa koom, vaadake ise: http://video.google.com/videoplay?docid=-913344477232854330#
Ohtul suundusin saja kilda kaugusele kus oli rongijaam ning votsin o"ise rongi Bangkoki. Magamiskohti ilma ohukonditsioneerita enam polnd, seega leppisin alla lastava istmega kohaga, no o"o" jooksul tegin mitu a"rkamist et asendit korrigeerida, aga kokkkuvottes onnestus 12 tunnisest retkest suur osa magada ku"ll. Ja eila ka"isin turul. Shoppasin, ta"iendasin oma varustust ja asendasin mitmed juba naeruva"a"rsusei kulunud elukad nagu oma pisikese seljakoti, tossud, soetasin uued teksad ja sa"rgi ja pla"hvid ja trussikud ja kes teab mida veel. Isegi 7 paari korvarongaid ja paar kella sai ostetud. Korvarongaste soetamine oli mu jaoks esmakordne, aga oli nii hea diil lihtsalt, toena"oliselt on nad enamuses nomedad, aga kui keegi tunneb, et tal on uusi korvarongaid vaja andke teada :). Maailm on va"ike, ja juhus on pime, nagu selgus. Turul kohtasin ma annasid rootsist, kellega ma pidin ohtul hiljem kokku saama kuna meil oli ko lantal jutt ja"a"nt (http://video.google.com/videoplay?docid=2657099202012311773#), et bangkokis na"eme. Aga nohh, ega u"ks ei takistanud teist, tegime peale turu tiiru tripi hiinalinna ja siis mingiu hetk votsime ette tee baari. Jube nome oli see, et enne muusikat u"heski kohas ei ma"ngitud, kui neetud inglased said oma jalka vaadatud, koigepealt ma"ngis manu liverpooliga ja siis chelsea arsenaliga. Aga nohh, lopuks vottis pidu jumet. Annad olid tuus seltskond, mingi hetk ma tutvusin lisaks mingi tai neiuga, kes ma kahtlustan oli korgemast soost voi lihtsalt va"ga tuntud, igastahes ta"naval miskipa"rast paljud tundsid teda ja moned suisa kumamrdasid. Kuna ta ingliskeel polnd suurem asi, siis ja"i ta mu ku"simusele selles osas vastuse volgu, voi ei taht ta lihtsalt sellest ra"a"kida. Voi noh, voibolla ma olin lihtsalt liiga palju long islandit juba tarbinud :). Ta"na see eest sai muidugi unega liialdatud, magasin ilusti tublilt kella 15-ni, muidugi avestades et ma joudsin peolt tagasi kella 6-7 ajal oli see koigest 8-9 tundi nagu normaalne on. Ta"na siis viiamne moistlikum ohtu siin, homme o"o"sel pean lennujaama suunduma ja astun vastu oma reisi viimasele Istanbuli etapile. Ja siis juba lendangi riiga, kuhu Kiss lubas mulle suisa vastu tulla ja peale korjata.
Hu"va joulu u"hesonaga,

Massa

3 kommentaari:

Jaak Roosaare ütles ...

Hei Massa,

Väga tuus on su blogi lugeda, tahaks ise ka kohe reisile põrutada. See kaanide värk tundus päris rõve:)

Maria mul siin kõrval palub öelda, et tema oleks kõrvarõngaste peale käpp küll...

Ilusat jõulu ja tervita Istanbuli meie poolt - olime seal eelmine mai.

Massa ütles ...

Heihoo! See kaanide va"rk on muideks taïesti valutu, aga naeb vist rove valja kull, kui eriti kui otsustada inimeste na"gude ja"rgi kellele kaani eemaldusest videot olen naïdand :).
Ja korvarongastest, hmm, kui Maria mu vana SW paketi tel numbri alles on hoidnud ja pole seda mehele pannud siis ma voin teda oma isiklikest varudest vast u"htedega premeerida ku"ll.

Reeli ütles ...

Jaa, mulle kõlbaks üks idamaine kõrvarõngapaar jõulukingiks ka täitsa hästi :) Tartus näeme!