laupäev, 7. aprill 2007

9.30, 8. aprill, Whakatane

Ta"na on meil tore pa"ev, sest Jussil on ju su"nnipa"ev. Ehk siis onnesoovid selle pa"eviku/blogi koige paadunumale (vist?, voi keegi challengeib?) fa"nnile. Ja just praegu, kui nii monigi tesit Nokus toosti tostab Jussi auks (teil on kell 00.32 ja laupa"eva 7. aprilli ohta - vahi milline tubli matemaatik ma olen ;)), juureldes kas minna edasi Privesse voi mitte, katsun mina a"ra moistatada, kas ses sinases pisikeses linnas voiks moni asi ta"na avatud olla - pu"had kiusavad. Tahtsin hommikul su"u"a osta - supermarketid kinni ta"na, tuli suisa va"lja, et neil seadusega keelatud lahti olla voi midagi, tahtsin netti - tutkit (nu"u"d ilmselgelt sain, turistiinfo aitas). Infokeskuse teevad poole pa"eva peale lahti, saan teada kas saan elusat vulkaani vaatama voi ei, kahju aint, et fotokas endiselt elavate kirjas ei ole :(. Vahest teavad infokeskuses isegi monda salapoodi kust ma piima saaks ;). U"leilne ohta ja eilne pa"ev olid siuksed, kus lihtsalt hea oli olla, aga midagi liiga porutavat ei juhtund, samas voib produktiivseks lugeda u"leeilset toestust, et majandus haridusest on kasu - monopoli ma"ngus olin ma ilmselgelt koige kovem ka"pp :). Ja ei mingit mo"la, et see vois lihtsalt juhus olla, see on puhtalt 5 aasta tuupimise vili ma u"tlen. Eile tegin omamoodi ha"a"letamise isikliku rekordi ja"lle, ha"a"letasin u"he pa"eva jooksul 8 auto peale ja isegi peris tervet pa"evaa ha"a"letades ei veetnud, hommikul piilusin kaldalt veits uus meremaa optimist klassi purjetamise meistrivoistlusi kaldalt, ule saja aluse oli va"ljas, u"he kapten noorem ja pisem kui teisel (purjetamisvohikutele, optimist on koige va"iksem paat millega alustatakse tavaliselt oppimist, siuke neljakandline kast purjega, mis va"ga isegi purjekat ei meenuta). Anyway, ha"a"letamise juurde tagasi tulles - 85% teekonnast katsin 2-s autos , u"leja"a"nud 6 viisid mind edasi 2-st 20 kildini - mis viis mind taas ja pani u"ha enam kiinduma juba varemgi korduvalt kummitanud mottesse, et peaks linti lugema oma lu"hitutvustuse monoloogi, voi suisa dialoogi (ku"simused ju puha samad), sest alati tuleb enne motekamate teemade juurde joudmist la''bi ka"ia teada tuntud rutiin, kes oled, kust pa"rit, kust tuled, kuhu la"hed, kaua siin, kas sulle meeldib jne. Tihti moistliku jutuni ei jouagi, enne saab aeg otsa ja teed la"hvad lahku... Samas on see hea kellepraktika, koik kiidavad mu inglise keelt - no m,oni ime, kui seda dialoogi ikka paarsada korda teind oleb, peab ju hakkama va"lja tulema ja loomulikult oled juba paar huvitavat va"ljendit sissepookind et mitte ise igavusse surra :). Ei tegelt, ma pean hakkama hoopis professionaaliks ja Welcome to Estonia fondilt pappi ku"sima riigi tutvustamise eest, ma olen kindel, et va"hemalt 5 turisti on juba eestisse tulemas, kes seda kuidu kunagi poleks teinud, ra"a"kimata koigist neist kes ette kujutavad kus see asuda voiks nu"u"d ja neist, kes said teadlikuks, et siuke koht olemas on. Votaks mingi 5 krooni inimese pealt, voin ka vastavalt opetusele mis jagan hinda diferentseerida - no oma 5 tonni oleks vist koos ku"ll juba niimoodi peaaegu. Ei, aitab unistamisest, teen seda ka tulevikus puhtast patriotismist, nu"u"d aga peaks ikkagi toidujahile suunduma, kusjuures leida on vaja midagi mida kahvliga su"u"a annaks, sest kohaliku packpackeri ko"o"gist ma luskaid tuvastada ei suutnud ja minu seljakotis olev plastmass luskias on miskipa"rast a"ra murdunud :(. Samas ega ei kurda, suht eksootiline oli vahelduseks hommikul u"le kausia"a"re suppi ru"u"bata (kornflakesi jaoks piima ei saand poest, ma"letad?). Ning kui juuksur ette ja"a"b peaks ka sinna minema, mitte et ma arvaks et ta"na moni lahti on, aga juuksed on nii pikaks kasvand, et korvad paistavad vaevu va"lja, voimalik et mul pole elus nii pikki juukseid olnd samas on pikad juuksed hea vabandus habemeajamise edasi lu"kkamiseks, vaatad peegli ja ja u"tled endale, et na"ed pole hullu midagi, habe pole veel poolt, mis poolt, veeranditki nii pikk kui juuksed :). Proosit juss, ma liigun nu"u"d, ja ausona - ma eile tegin paar olelt su su"nna puhul, aga linn oli surnd mis surnd pu"hade tottu, kui u"ks 18. aasta su"nnipa"ev va"lja arvata, seega va"ga korralikult ei ta"histand.

P.S. soengust voib pilti saada vaadates monda neist Arthur's Passi matkapiltidest mis prantsuse neiu u"les pani :) http://elsatrip.spaces.live.com/?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdWxsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!3131A10D3B902D01!976&_c11_PhotoAlbum_startingImageIndex=0&_c11_PhotoAlbum_commentsExpand=0&_c11_PhotoAlbum_addCommentExpand=0&_c11_PhotoAlbum_addCommentFocus=0&_c=PhotoAlbum

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

:) Tänud!!! Võtsime jah Nokus väikese veini ja mis seal salata - jõin ka natuke rumm koolat:( Umbes sel ajal kui sa kirjutasid liikusimegi Privesse ja seal läks asi edasi. Jube palav ja vastik oli seal igaljuhul. Mina olin juba pool 4 kodus ja magasin nagu väike laps. Õigel päeval oli seega tervis tip-top ja sai palju asju tehtud. Sulle igaljuhul edu nende prantsuse prouadega ja mägede vallutamisega!!!

Ikkagi vänn Juss