laupäev, 7. juuli 2007

Kellel on koige rohkem uusi asju?

Nii, ma pole ja"lle peris tu"kk aega asjast huvitatutele oma tagasihoidlikust to"o"inimese elust aimu andnud, aga otsustasin ta"nast pu"hapa"eva ses osas produktiivselt kasutada. Saades to"o"inimeseks sisenesin taaskord mitte iialgi loppevasse voidujooksu surmapa"evaks ropult palju vajalikke ja ebavajalikke, ilusaid ja va"hem ilusaid asju endale koguda. Olen ses osas tublit progressi teinud. Juba eelmise blogipostituse ajaks soetasin endale (aga unustasin mainimata) u"he va"ga revolutsioonilise riistapuu mida Eesti laiuskraadidel tuntakse suht laialdaselt soojapuhuri nime all, siin kutsutakse teda hellitavalt Hiiteriks. Peale selle tehnika revolutsiooni tippsaavutuse tutvustamist oma toa teistele interjo"o"ri jubinatele on mul voimalik valida, kas ma tahan hoida oma toa temperatuuri 10-16 kraadi peal nagu australlastel kombeks voi pohjamaa inimeste kombel sooja tuba nautida. U"lbe, kas pole? Peale selle ostsin ma endale veel paar riideeset poest, 50% oeldi et on alalhindlus, liigaodav ikka polnd aga u"ldiselt olen rahul. Aga eriti rahul olen, et mul onnestus endale uus fotokas soetada, siuke ilus ja pisike Canon, popp, noortepa"rane, kvaliteetne ja u"llatus u"llatus seksikalt hobedane. Mul on au esitleda ka esimesi pilte mis ma temaga tegin, kuigi eriti pole veel joudnud teda ekspluateerida kuna tegin taga paar videot ja oligi ma"lukaart hopsti ta"is. Muidu on ta igatpidi mu vanast kodakist moodsam, aga videod sindrid on nii kvaliteetsed, et neid ei saa nagu oieti tehagi - 10 korda mahukamad kui ma harjund olen. Aga mis ma siin mo"lisen, parem teile paar pilti mis pidid olema sama head kui tuhat sona, et ma oma sonadest suht heal arvamusel olen siis ma usun, et nad on vast umbes 188 minu sona va"a"rilised. Alustuseks siis toestus minu sonadele, et ma tegelt kah ka"in vahel purjetamas:


Kes hoolega vaatab na"eb, et ma olen soetanud endale 10 taala eest korralikud purjetamiskummikud - kas pole u"lbe, paljudel teist on midagi sellist ette na"idata ah? Ma olen ikka sitaks ses osas juba elus saavutand, et mul on juba mitu asja mida paljudel pole ;)





Arhitektuuri huvilised na"evad taamal ka Melbourne city pilvelohkujaid, kuigi na"htavus pole suurem asi.

See siis eilsest purjetamisest siin, suht korralik tuul oli (vahepeal oli tuult mingi 13-14 solme ja kiirustki onnestus ligi 9 solme kanti saavutada - ehk algajatele purjetamishuvilistele, paat oli kohati peris viltu) ja kanantas ta"itsa soita. Olime u"litublid ja saime isegi olenevalt arvestussU"steemist ta"itsa auhinnalisi kohti. Jahtklubi enda su"steemi ja"rgi mis koefuitsiendis ka varasemaid tulemusi arvestas olime suisa esimesed, rahvusvahelise mootsu"steemi ja"rgi komandad ja mingi su"steemi ja"rgi neljandad. U'hesonaga soit la"ks ta"itsa korda.

Va"ike na"ide ka musketa"rist meie paadi ku"ljel kes suurema osa kallutusto"o"st a"ra teeb, et paat liiga kreeni ei vajuks. Ja taamal va"ike osa koikidest neist mastidest mis Sandringhami jahtklubis pu"sti on, peris palju on siin ikka ilusaid purjekaid, tekib tahtmine kah kiirelt veits to"o"d teha ja paar milli teenida, et endale moni siuke soetada.


Aga nu"u"d fotoseanss kontorist, skeptikutele kes arvavad, et ma banaane korjan ja lihtsalt u"lbitsen kontorito"o"st ra"a"kides.


See on siis u"ks minu neljast to"o"laust - jah, juba niipaljude laudade taga olen ma istunud oma pooleteistkuuse karja"a"ri jooksul. Suht samas piirkonnas siiski, neist neljast kolm asuvad samas mooteelises ruubiku kuubikus.



Moned to"o"kaaslased - kiilanev pealagi kuulub indialasele keda ma kuu aega asendasin kui ta puhkas, tema nimi on Deepak, muidu suht normaalne tu"u"p, aga veits omas kinni ja vahest ka"ib jube na"rvidele, kui ta ette kujutab, et ma kui nii uus to"o"taja millestki mitte midagi ei jaga samal ajal kui ma kuu aega tema to"o"d tehes nii monegi probleemi a"ra lahendasin mida ta tulutult purend juba ammu oli. Onneks hakkame sellest vaikselt u"le saama, nu"u"d kus ta juba kaks na"dalat tagasi to"o"l on. Naeratab tagaplaanil Rebecca, tore ja heasu"damlik ha"stionnestunud import hongkongist kes Melbournes mingi 10 aastat eland on, va"ga meeldiv to"o"kaaslane. Sama pa"ritolu ja jutt ka"ib enam va"hem tumeda peanupu kohta taga paremas nurgas - nimi JoJo, ainus puudus on, et u"tleb liiga tihti "Thank you" nomedal ameerika kombel mis mitte midagi ei ta"henda.


Mu Sri Lankalasest u"lemuse lahkumisel ajutiselt minu kantseldamisega tegelev Jean ja va"ike vaade kontori mootudest.


Va"ike stiilina"ide sulgpallist lounapausil, pohjalikumat fotoreportaazi lounaspordist plaanin vahest la"hitulevikus.

Aga nu"u"d - Elukaaslased:

See on minu isiklik lemmik elukaaslane, hollandlane Frank. Lobus ja positiivne tu"u"p kellega kannatab ta"itsa va"ljas ka"ia ja nalja teha, elust ja olust pajatada jne. Kahjuks ja"tab ta mu maha na"dala pa"rast ja la"heb sooja pa"ikest pohja poole otsima, jube alatu temast onju. Sundisin ta poseerima jalgratturi kiivris, sest ta ju on ikkagi hollandlane (no tegelt ta tuli to"o"lt) ja pealegi voiks ta muidu liiga seksikas paista ja pohjustada poola pogenike hordide saabumise kes teavad pilti vaadates, et tema toas on seina najal mitu vaba madratsit pu"sti mis aitaks inimesi majutada.



Antud pildilt vaatab teile vastu tema majesteedi mehhiko valitseja esindaja meie tagasihoidlikus pesas, Rafael. Ta on ta"itsa meeldiv elukaaaslane, u"ldiselt ei pohjusta pahandust ega midagi ning on enamasti siuke naeratav, tulvil lollakaid ideid (selles osas suht hea match minu jaoks). Kohati nagu kultuurierinevused pa"a"sevad maksvusele ja me ei moista teineteist, mis on ka arvatavasti peamine pohjus miks meil liiga ha"sti ei kliki omavahel - see ja siis see, et ta vahel WC-s vett unustab tommata;). Samas pildil ma olen ta tabanud nousid pesemas, mida ta u"ldiselt teeb, kui tal va"ga kiire just pole (loe: teeb kui hommik pole).



Ja siin on saksmamm Matthias ta"ies hiilguses - umbes nii reipana kui ma teda iganes na"inud olen. Teda ma kohtan u"ldiselt koige va"hem, ta konutab suure osa ajast oma kontoris, ta on mingis filmide miksimise firmas praktikal ja teeb oolega arvutiga to"o"d, mu meeelest veedab ta seal kogu aja (voi siis olen mina to"o"l kui on tema kodus). Igastahes on see ha"mmastav, arvestades et talle palka ei maksta. Temaga ma va"ga ei la"vi, olen ku"ll u"ritanud talle opetada positiivse motlemise volusid ja seletand, et siin elus saab tema ja ainult tema igast huvitavaid asju endale orgunnida, aga olles liiga palju aega arvutimaailmas veetnud on raskee talle kohale jouda ilma piisavalt graafilisi na"iteid toomata. Viimane kord ma u"ritasin talle seletada, et maailm oleks hulga parem koht (eriti neile kes temaga kokku puutuvad), kui ta kaotaks oma sonavarast a"ra sona "problem", enamus tema lauseid algavad nimelt: "you know what the problem is" ja siis tuleb tiraad tema raskest elust ja mingi detail, mille osas ta ootab et sina voi keegi teine hea inimene midagi teeksid. Aga u"ldiselt olen ma ma"rgand, et viimasel ajal on asi paremaks la"inud, a"kki ta on oma arenguprotsessis ja"rgmisele levelile joudmas?



Siin on siis minu ilus armas tuba, millest voodi ei moodusta tegelt peris poolt nagu siit pildilt tundub - mitte et ma tahaks voodi keskset rolli magamistoas, millega siiski 80% ajast tegu on kuidagi alahinnata. Kahjuks u"ks pa"evakangelasi Hiiter ei ole pildile ja"a"nud, aga teadmiseks teile, et tema elab teleka all ta"iesti va"a"rikas pesas. Teist pa"evakangelast - fotokat ma u"ritasin kah tulutult kaadrisse saada, aga tehnilistel pohjustel ei la"inud korda. Paremas nurgas na"ete ruumi u"ldist pilti reostamas seltsimees ribikardinat, kelle ma maha votsin aga mida minema ei lubatud visata, teleka peal on rahakott, mille pa"randas mulle minu toa mitte just koige ausamate kommetega endine elanik mauriitiuselt kes selle arvatavasti kelleltki Lisalt tuuri pani - ma leidsin selel koristades madratsi alt. Et Lisa on arvatavasti juba siit maalt lahkund sis ma va"ga ei vaevand ennast ta u"les otsimise ja (arvatavasti tu"histatud)pangakaardi tagastamisega.

Ja muidugi - milline suurepa"rane vaade mul aknast avaneb (muidugi mitte nii suurepa"rane kui tagahoovi poole kondijatel sisse vaadates) - nagu te veenduda voite on naabermaja ehitatud hilis kolooniaalses stiilis (jah siin all on moeldud vangide kolooniaid mis kunagi seda mannert asustasid), samas seda u"mbritsev plankaed on pigem postmodernne koloonianism.

Nu"u"d on omajagu siin igast elust olust vahutatud, viimase na"dala ta"htsundmused olid veel esmaspa"evane kinoska"ik ja PIXARi na"ituse ku"lastus. Pixari na"itus oleks Kalle hulluks ajand, ma olen selles kindel, isegi mina olin suht erutatud saades teada kuidas ikkagi Kalapoeg Nemo ja Kollide vabrik ja muud multikaid tehti - aga na"inuna Kallet neid filme vaatamas, ma olen suht kindel, et temas selle na"ituse ku"lastamisega tekkiva energiahulgaga saaks vabalt tervet eestimaad pool talve ku"tta, ehk siis u"li lahe oli see va"rk ja need efektid. Mu isiklik lemmik olid alusel keerlema pandud kujukesed, mis olles eri asendites andsid sulle ta"ieliku pettekujutelma actionist kombineerituna valguse efektidega. Lihtne na"ide kuidas TV toimib. Lihtsalt tuus oli!
U"leeile pidin alla neelama ka moru pilli, kui selgus, et Essendon (uutele lugekatele: minu lemmik austraalia jalgpalliklubi) ikkagi ei saa neli veerandit vastu uuele tabelijuhile Geelongile kes voitis juba 9 ma"ngu ja"rjest mis on vist mingi rekord. Kolm veeerandaega olid suht vordsed, aga viimane veerand ha"visime ta"iega, kolm meest (neist kaks pohitegiujad) olid juba vigastusega va"ljas ja u"leja"a"nd ta"nu sellele jummalast kurnatud. Aga nu"u"d aitab, asun otisma transpordi variante minemaks ja"rgmine na"dalavahetus loppeks oma sugulastele ku"lla. Peaks tegelema ka maksude deklareerimisega, kust loodan tagasisaada 2000 taala millel on va"gagi ta"htis osa minu reiside tulevasel rahastamisel. Lisaks peaks minema panka ja katsuma eesti kontole raha kanda, et oma krediitkaardi volg kui mitte likvideerida siis va"hemalt minimeerida. Ausona tahtsin seda internetipangas teha - no aga saate aru, siin siuke haige su"steem, et ma ei saa netis eestisse kanda austraalia dollareid mida siis eestis u"hispank kroonideks konveteeriks, ei - muidugi mitte. Ma saaksin kanda oma dollari kontolt eurosid (voi usa taalu voi naelu) mida austraalia pank kohalikest taaladest vahetaks mulle, mida siis uuesti konverteeritaks kroonidesse, mis ta"hendaks omakorda kahte valuutavahetuse kirvest vahel, mida ma va"ga ei tahaks kanda. Ma la"hen vaatan (voibolla ka mitte, ta"na ju pu"hapa"ev raisk), a"kki ma pangakontorist suudan neile seletada, et eesti pangad on piisavalt pa"devad, teadmaks mis asi austraalia dolalr on ja a"kki ma ikka saan oma austraalia dollari kontolt asutraalia dollareid eestisse kanda. Suht absurdikas igaljuhul.

Koik, side lopp. Ah veel, neile kes pole veel veendund, et ma piisavalt palju uusi asju olen ostnud - ostsin terve bloki tikke kaa millest enamus on veel alles - seega olen ka kvantitaiivselt suht head to"o"d teinud ;) Ja muiudgi, ootan lugejate raporteid mida nemad koik viimasel ajal soetand on ja kui uhked voitjad nad plaanivad nede asjadega korvu pea alla pannes olla.

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Nonii, mina ostsin omale pärnus uue särgi, sest oli palav ilm ja mul oli veidi paksemast materjalist jahiga sõitmise pluus seljas. Jube õnnelik olin ja sellest suurest õnnest joovastatuna ostsin omale teksad ka uued. Nüüd olen ikka megaõnnelik.

Lisaks olen ma nädalavahetustel ostnud päris korraliku koguse õlut ja rummi. Aga nii palju kui mina aru saan, siis see ei lähe arvesse raisk, ses seda pole ette näidata hiljem kellelegi, eriti kui trenni ka vahepeal teha. Täna on veidi paha olla isegi, sest eile oli Kauri poissmeeste õhtu ja see oli päris hoogne. Millimallikast kopli saunani. Usun et unistad vanast heast millimallikast seal kaugel maal. (maitseb ikka sama rõve) Igaljuhul on eestis kõik nii kalliks läinud viimasel ajal, et peaks Londonisse ära kolima vist. Hindude linnaosas on paljud asjad odavamad kui eestis, kaasaarvatud siider kusjuures. Haige ikka...

Anonüümne ütles ...

Rumm ja olle tulevad siis arvesse, kui na"iteks korgid voi sildid alles hoiad, a"a"rmisel juhul kolbavad tsekid kah. Muidu ei usu sind ku"ll keegi, liiga palju selliseid jopskeid na"htud ju kes ringi ka"ivad ja va"idavad, et kui ma oleks kogu selle raha eest mis ma olut ostsin endale asju ostnud, ku"ll ma siis oleks rikas ja edukas praegast... Aga kui Eestis elu nii kallis on, siis peab vist aasiast kuskilt aasta tagavara koike kaasa varuma enne tagasi saabumist.

Anonüümne ütles ...

halloo, millal tuleb uus sissekanne?
muidu asjadest, minul on uus pott ja uus kruus ja puhurit veel pole ja kas ongi vaja..vaikselt hakkan suhtuma asjadesse nagu kohalik..et varsti saab ju talv läbe :D

Anonüümne ütles ...

Amiable dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.