kolmapäev, 17. oktoober 2007

Darwinis, 18 oktoober

Heihoo, motsin et kirjutan va"heke enne kui minekut teen, sest ega see inteneti looamke pole austraalia outbackis just eriti levinud. Sain nimelt endale homseks (ja veel umbes 7-8 pa"evaks, sest see pole siin mingi Eesti mastaapides riik) ku"u"di Broome suunal. La"hen koos u"he vanema austraalia tu"u"bi ja kahe prantsuse backpacker neiuga, plaan on ku"lastada mingit hunnikut rahvusparke teepeal ja muidu chillida. Tegu saab olema mu esimese pikema reisiga siukse elukaga nagu campervan (no uusmeremaal paari peale ha"a"letasin kuigi nad pole ha"a'letajate sobrad tavaliselt), ehk siis ratastel suvila voi midagi sellist. Muidu polegi nagu millegi asjalikuga eriti hakkama saanud mone va"ikse peo korraldand, hunnikut eestlasi kohand ja ujund ja lebotand, so"o"nud ja maganud jne. U"ldiselt on nii palav et ega va"ga ei viitsi muud teha kui ujuda aint, siin kirjutatakse iga poe ukse peale suurelt airconditioned ja va"ikselt mis poega on tegu :). No ses suhtes e kui juba jahe sees on ku"ll sa siis vaatad isem kas midagi osta sealt tahad... Eestl;aste kohtamine on siin kuidagi lihtne, va"ike linnake, kokku olen juba 8 kohand. Esimesele 5-le jooksin otsa kui korval backpackerisse ujuma suundusin, tundus et kuidagi tuttav keel voi nii, ja siis eila leidsime sealt samast veel 2, ning u"ks Eesti tu"u"p helistas mulle kes na"gi mu kuulutust et ma ku"u"ti otsin. Temaga sai hommuku ujumas ka"idud ta"itsa OK vend tundus. Nagu ka teised eestlased muidugi u"ldse on vahest hea eesti keelt praktiseerida :). Eila sai siis Eestlastega peol ka"idud, kahjuks ei tulnud midagi va"lja tissi maalingu voistlustest millest algselt ka kaks Eesti neiut osa pidivad votma, nii et voit ja"i ja"lle koju toomata, aga nalja sai niisamagi ta"itsa omajagu voi isegi veits rohkem.
Selline sisutihe ja pikk sissekanne siis seekord, pole mingit muusat kallal praegu lihtsalt ning ei ahkak vaimu tapma ja teie aega raiskama sellise mo"laga rohkem.

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

Miks sa oma tisse ei maalinud siis? Oled juba smurfiks olemise ära unustanud? Kui kogu keha sai siniseks võõbatud, asi see siis nüüd tisside peale miskit mökerdada:)

Massa ütles ...

Ei meelest la"e mul iial need smurfi ondsad aad, kus ru"u"barud sai Crystalit jooksu pealt. Pealegi on mu rohelsies ma"rkmikus pilt sellest, nii et suht lihtne on silme ette seda saada ja"lle... Probleemis olid korraldajate poolsed seekord.

Anonüümne ütles ...

Aja jah kõik korraldajate kaela.
Ma asutan siin just Berliini lendama 4x päevax, lähen vaatan Taire eluolu yle, söön shnitslit ja puhkan viimase aja pingelisest tööst.
Hiltonia on siis igatahes finito, lähen edasi vist Estravelisse tööle, seal on ka open access kõiksugu headele pakkumistele (6).
Lund Eestis veel ei ole, aga hommikud on kyll kuradi kylmad rzk. Peax kohe jõule ka siit ära putkama, ex vaatab, mis mu uus tööandja sellest plaanist arvab.
Rafas laekus USA-st ka ilusti koju, Romani synna pidasime ka ära, lisax käis viimane EPL-is kumminukke testimas, vastavasisuline artikkel peax 20. novembri paiki ilmuma, hoia siis silm peal netis ;)

Schöne Grysse!

Unknown ütles ...

Oled ikka elus ja terve? Anna endast ikka märku ka muidu me siin eestis hakkame ullult muretsema juba!!! Minul vedas ja õnnestus taaskord saada omale põskkoopa põletik. Nii armas asi:)

Massa ütles ...

Kuule olen elus ja terve ja hullult lahe on, tripin endiselt Broome suunas koos austraallase ja kahe prantsuse neiuga, ta"iesti mega loodus on siin kandis, nii palju kihvte rahvusparke et mine hulluks. Vast mingi 3-4 pa"eva pa"rast broome joudes teen korralikuma u"levaate...