esmaspäev, 24. september 2007

Tere ka teile

Teen seekord va"ga lu"hidalt, sest kergelt on veel eilne sukeldumis litsentsi saamise poidu kontides ja see teeb laisaks, nagu ka pa"ike ja liiv ja muu staff siin saarel...Tegin omad sukeldumised mis kohutsuslikud open water kvalifikatsiooni jaoks olid a"ra ja olen nu"u"d pa"dev sel alal :). Lisaks ei saa mainimata ja"tta, et ma olen paras nohik, sain eksamil 100% ehk vastasin oigesti koigile 50-le ku"simusele. Tean tean, ebanormaalne ;). Aga viimased kaks sukeldumist olid ta"iesti viimase peal, onnestus na"ha valge ninaga rifi haid kui otse tolkida, hai on va"ga ilus loom :), ja siis elektri raid ja moreeni kohtasin, voi moreeni pead mis mind a"ra su"u"a a"hvardas, suurem osa kerest oli korallide vahel. Ja seda koike na"gin ma suht viimasel hetkel, sest mul oli ohk suht otsakorral, kui pinnale sain ja oma ohutuspeatuse olin a"ra teinud oli mul veel aint 3 ati ja"rgi...
Aga egas siin suurt muud polegi, tulevikuks on mul plaan, teen vast veel su"gava sukeldumise mooduli, et ma voiks 30 m peale minna ja siis vast Florese ja Komodo ning Rinca poole ajama, et saaks Komodo drtaakonit na"ha ja vulkaani otsa veits ronida ja"lle. Tsaupla"u, la"hen mookeanisse ujuma nu"u"d, vesi on soe nagu solk, mingi 27-30 kraadi, olenevalt tuule suunast.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Vastikult kadedaks teeb. Eestis on kõik sama mis enne. Jõudsin tagasi ja ikka on sama värk. Ma aru ei saa:) Üldiselt on lood sellised et peale sinu blogi lugemist plaanin ikka ka kunagi sellise tripi ära teha. Tundub ikka ülicool, kui see töötamise osa välja jätta:)

Anonüümne ütles ...

Mina yldse ei imesta, et sa testis 100% ära vastasid, mäletad, kui me USA tripi ajal mingite kaartide pealt mälumängu mängisime autos ja huvitav kes siis peaaegu kõike teadis, ah?