pühapäev, 18. veebruar 2007

12 veebr, Maskeliya, bussis, bussipeatuses, 14.07

Olen ma"gedes. Ta"iesti uskumatud vaated mida bussiaknast na"ha voib - nagu soidaks postkaardilt postkaardile. Tundub, et ma olen total sucker for mountains:).

Siin louna pool, on loodus suht a"ra kultuuritatud ja enamusel ma"enolvadel on teeistandused, aga ma"ed , ma"gijoed ja ja"rved koos isatndustega, annavad kokku va"ga ilusa terviku. Inimesed on siin kah kuidagi veel vahetumad, voi see lihtsalt tundub? No ingliskeelt oskavad suht ha"sti igaljuhul. Eelmises bussipeatuses ra"a"kisin u"he sri lanka politseinikuga pool tunnikest juttu ja uurisin elu. Mees u"ldse ei varjanudki, et ta tamileid ei seedi, erinev rahvus, teine usk - tugev vastuolu. No ja kui inimeste mentaliteet on selline, no mis sa ikka rahusobitamisega saavutad. Muideks, ma lugesin lehest enda u"llatuseks, et rahu u"ritavad siin sobitada norrakad - ha"mming missugune. Kurat, mingi tu"u"p tahab aasta jahuvaru u"les ma"gedesse endale urgu tassida, lu"kkas just jahukoti mu jalge ette, mingid sri lankalase jalad voivad ju siia prakku mis ja"i mahtuda, aga minu :(, mkmm... U''ldse on bussis koha otsimisega nii, et selliseid kuhu jalad mahuvad on vast paar. Muidugi, istumine ise on juba privileeg, eile ja u"leeile kui peamiselt poole tee pealt peale tulin siis seisin tundide kaupa ja katsetasin ka ka"sipuu torupeal istumist, mis kurvilisel teel oli suht voimlemistunni eest, nagu ro"o"baspuul voi nii. Nonii, la"heb soiduks.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Noh mees, kus kadunud oled? Elame ju omaeti su blogile eesti tatises ilmas kaasa. Ära hoia meid infosulus - see poob juba:) Edu

Anonüümne ütles ...

Tere reisimees! Sain teada, et su muljete kuulamiseks ei peagi sügist ootama. Lugesin nüüd kõik ühe hooga läbi ja pean alustama vabandusega. No vat ei teadnud. Ei teadnud, et sus selline kirjamees leidub, petsid mind selle suure paljundamisega Tartus ära jah. Teinekord muretsen sulle taskuformaadis märkmiku asemel korraliku kolmesajalehese aa-neli-köite :)
Ja kiidan su Kodakit ja kohalikke infotehnoloogilisi võimalusi - jube äge on neid kohti-asju, millest räägid, ka pildilt näha.
Jõudu ja ilusat ilma ja sõbralikke kohalikke ja ruumikamaid busse :)!

Massa ütles ...

No siin on update taitsa olemas teile, aga piltidega seekord nirusti, sest antud arvuti peab mu Sansa playerit ja kodaki ma"lukaarti viirusteks, ja mina teda umber veenda ei suutnud.