laupäev, 17. veebruar 2007

7. veebruar, kell 20.43, Negombos, leitud toakeses

Tundub, et R ei na"inud sellist heldet muusat ette, tulevikus kirjutan nagu torust tuleb ja sodin kuupa"eva mis kole ( autori asjasse mitte puutuv ma"rkus: pa"evikus olid kuupa"evad ette kirjutatud lehtede peale). Aga see selleks...
Ei teagi nagu kust alustada, ull pa''ev on olnud, aga alustan algusest nagu klassikud soovitavad. Sri Lankale lend oli ja"lle Emiratesi tuntud headuses, istusin akna all voi oigemini selle ees ja veendusin taas Dubai kenaduses tulede sa"ras. Minu korval istus endisest alkohoolikust inglasest haigla majandaja David, kellega koos tegime hommikul kella 5 ajal olle oma tudengi pa"evade meenutuseks (kirjutatud lahku), enne kui suikusime 3 tundi. Maandusime, enna"e. imet - pagas kohal ja siis passikontroll. Ja siis hakkas kino saama. Niikui passikontrollist va"lja astusin, tsurkad kohe u"mber, la"ksin pooleldi uudishimust pooleldi lollusest u"hte nende "turistiinfo" punkti ja kuulasinmis "valitsusametnikel" o"lda on. Nad olid nous mu olemise ta"itsa a"ra sisustama, algusest lopuni ja arvestades mu korduvaid how much ku''simusi ja poor student juttu va"ga palju ei ku"sinudki, aga ikkagi sitaks rohkem kui ma valmis maksma olin. Kui ma sealt lopuks tulema sain , panin kohe padavai lennujaamast va"lja koige oma tavaariga ja asusin taksojuhte kahte lehte torjudes otsima kust bussid ka"ivad. Siis aga meenus, et raha ja"i vahetamata..., suure sebimise peale lasid automaatidega poisid mu lennujaama tagasi, tegin 10-st $ 1000 ruupiat ja asusin uuesti teele. Mingi kildi kaugusel leidsin kohaliku saabunu abiga bussipeatuse. Bussis olin ma muidugi ilmaime, ahjaa, eile o"o"sel enne lennukile minekut u"ks kohalik laps na"pistas juba mu tagumikku veendumaks et pa"ris olen:). Sain Negombosse bussiga ja la"bi suurte ha"dade ka teada mis bussiga saaks selle hotelli juurde kuhu minna plaanisin, maha ma see eest ku"ll oigel ajal ei saanud, panin mingi kilda poolteist mo"o"da, sest seekordne bussijuht englishit ei habland. Hakkasin siis tagasi jalutama ja ku"sisin vahetevahel - kasuahnemad omanikud siis va"itsid, et nende kohal ongi siuke nimi, taksojuhid va"itsid seda olevat maailmalopus, vahetevahel sain ka toeseid juhatusi. Kohale ma joudsin, aga teepeal oli kahtlusi juba pa"ris kovasti ja sai ka netis ka"idud aadressi kontrollimas, no tegelt netti oli nagunii vaja ;). Kohale joudes selgus, et hotell oli odavamate tubade osas tais, onneks sain korvale 500 ruupia eest toa. Michael on peremees ja teed oli temaga suht kihvta juua. Muideks, kui toa sain loppeks 5 taala eest (mis peaks olema usaldusva"a"rseil allikail hea hind), siis bussisoit maksis 9 ruupiat ehk ca krooni... Michaeli ja Feliciaga teed helpides la"ks jutt maja taga olevale ookeanile ja kalastamisele - tekkis siis idee kalameestega a"kki merele minna. La"ksin siis mina lounauinakut tegema ja ja"tsin Michaeli asja uurima, pa"rastlounal selgus, et ta ja tema sober tahaks 3000 ruupiat selle eest - diil ja"i katki. La"ksin oopiski randa jalutama. Kohtasin seal kalur George ja kuigi talle inka eest u"le kahe panna ei saaks, saan ma temaga o"o"sel kalale minna - kell 3 its a deal. Vististi isegi tasuta saan. Aga peale tema majas teel ka"iku ma arvan, et va"hemalt 500 ruupiat annan ma talle igal juhul. Oi ma juba ootan pa"ikesetousu merel kalavorku sisse lastes. Ah jaa, ka"isin kohaliku ko"o"giga tutvumas, soin hot doge. Kui ma olen alati arvanud, et hot on kuuma pa"rast seal nimes, siis nu"u"d olen veendund et asi on oopis vu"rtsikuses:). Ja u"ldse olid nad rohkem pannkoogid ta"idisega kui hot dogid statoili moistes. Aga nu"u"d tuttu, 2.40 tuleb kalastusretkeks a"rgata ja egas ma ilma asjata tund aega ei ja"lgind kuidas George poja ja sobraga vorke valmis sa"tib. Kurat, rohkem tahaks magada, head o"o"d pa"evik.

Kommentaare ei ole: