laupäev, 17. veebruar 2007

8. veebr, 21.07 Madam Dissanayke voorastemaja Kandys

TEHTUD! Proovisin Sri Lanka olle a"ra. Ta"itsa hu"va kraam oli, nimi oli kuningate olu voi midagi sellist, kui Eesti olledest midagi meenutas siis vast oige pisut Albertit. Priiskasin ta"na ohtuso"o"giga, koonerdamisest oli jube kopp ja votsin olle korvale india Tandoori kana. Kana oli aus, aga seda et nad reklaamitud riisi asemel mulle lavassi serveerisid ja ja"a"tist sormku"baras toid nad ku"ll andeks ei saa. Aga olle oli hea.
U"ldiselt on nii, et Kandy on ta"iesti lahe linn esmapilgul, iidse Sri Lanka pealinnana on siin ajalugu ja kultuuri ja kena ja"rv keset linna annab siukest hubasust. Samas on nad siin va"hemalt rahvusliku pu"hamu Buddha hambatempli u"mber ku"ll suht Tamili tiigrite kartlikud, mindki otsisid ha"rrased ohvitserid la"bi. Tempel ise oli aga ilus, sees ku"ll ei ka"inud sest hakati sulgema ja ega vist ei la"he ka sest kuulu ja"rgi pole hamba na"gemine 15 taala va"a"rt. La"hen homme oopis Pinnalawela elevantide orbude kodu kaema ja vast ka botaanika dzunglisse. Peatun ma muideks Madam Dissanayke voorastemajas, mis pole ku"ll superluks (ma votsin muidugi ka 500 ruupiase toa), aga ta"di ise see eest on u"limalt abivalmis ning koht ma"gede keskel kena, voodi ja dusiruum ausad. Asub ta ma"e otsas ja linnast tagasi tulles andis siia ronida - esimene leidmine oli kah show, tegin oma esimese tuk-tuki ehk 3 rattalise soidu, peale ekslemist, ja oigele teele tagasi po"o"rdumist (kolas nagu piiblis ? Heh). Soita sain tubli 500 m, sest hakkasin koige kiuste taas kohale joudma kui enesekindluse kaotasin.Onneks oli oidu vahemalt tuk tuki hind 35 ruupia (ca 4 krooni) peale kaubelda. Sellega seoses, muide mul tervis jupsib. Ma pole kunagi millegi suhtes allergiline olnud, aga nu"u"d on mingi imelik vastik kihelus tekkind. See lo"o"b va"lja igakord kui moni tuk tuki vend "hey" voi "hello friend" hoikab, ehk siis pa"ris tihti. Kuigi,ma olen vist ei u"tlemise alal pa"devamaks saanud, sest vestlused on lu"hemaks ja monoloogsemaks muutund... Tegelt pole hullu, ma usun et see on ravitav, ku"ll a''ra harjun nendega, on ju enamuses va"ga omakasupu"u"dmatud inimesed nagu Airee (raudselt spellisin nime valesti), kes mind mitte oma koige nooremal sammul va"hemalt 200m bussipeatusse juhatas ja bussijuhile mu sihtkoha selgeks tegi. Mhhh..., ma"gede hong, kuigi Kandy vist veel pa"ris ma"gedes pole, na"gin ma igastahes juba selliseid kaljusid mida alpideski raske leida. Side lopp.

Kommentaare ei ole: