reede, 11. november 2011

Bankokis

Heihoo. Annan alandlikult teada, et olen ametlikult laekunud taimaa kuningriiki ja resideerun selle tagasihoidlikus 12 miljoni inimesega pealinnas Bankokis. Lendamine l'ks suht valutult, aga ilmselgelt suht pikalt, mingi oma 30 tundi olin teel koos v'ikeste edasil[kkumistega. Kuna on juba tavaks saanud ka lennufirmasid nats arvustada, siis mainiks siinkohal 'ra, et Oman air on t'itsa normaalne elukas, siuke noor emirates. Tehnika on t'itsa korralik, muus osas veel nats arenguruumi on - no n'iteks jaapani turiste muidu suht omap'rasesse ja luksuslikku Muscati lennujaama mis neil koduks on Lenini jalaj]lgedega wc poti asemel ei meelita ;).
Asjade k'igus sain lennutripi jooksul tuttavaks Liamiga Londonist, kes paari kuisele aasia tripile oli suundumas. Peale seda kui ta lennujaamas mu tublilt ja kannatlikult 'ra ootas, kui selgus et mul viisat vaja sebida on, suundusime skytrainiga linna poole. Linnast r''kides, siis jutud uputusest on suures osas ilmselgelt liialdatud, [leujutust on ikka suht piiratud alal ja 95% Bangkokist ei erine tavap'rasest (noh, niipalju kui ma siin [kskord k]ind olen) mitte millegi poolest. P]ris lahmakas elukas kah ilmselgelt teine. Igatahes, hea lapsena oli Liam endale [[maja sebinud, mingis hostelis, ma laisa inimesena l'ksin vooluga kaasa ja siin ma n[[d siis neid ridu kirjutangi. Hostel on puup[syti t'is [le keksmise eluv]]raid britte ja ameeriklasi, kellega ka eila [ues sai k'idud. T]itsa kurb kohe hakkas. H'rrased ja prouased on k[ll suht mitmes riigis k'ind, aga silmi pole viitsind lahti teha, lihtsalt on paar ]ltsi r[[batud igal maal samasuguses seltskonnas ja ette kujutatud, et tutvutakse maailmaga. Suur osa oli bangkokis nagu ma ja liamgi eile maandunud ja eks me siis ]ue suundusime. Peale [hte 'mbrit (jooke serveeritakse siin [mbrites, sisaldab see rummi ja koolat ja energia jooki) l'ks facebooki piltide tegemiseks ning jutt muutus sedav]rd eluv]]raks, et kuri tahtmine tuli vihjata, et bangokis on peale Khao San roadi veel paar t'navat ja see mis te siin n'ete pole p'ris taimaa. {ks tuup kusjuures suutis enne mu tagasisaaabumist hosteli [he inimese vorra vaesemaks teha - tema all naril maagnud neiu oli selleks ajaks juba check outi teinud peale seda kui ta [lalt alla oksendas.... Igatahes, kui poolenisti rasputini juurtega sveitsis t[[tav arnold shcwarcenegri aktsendiga saksa t[[p, kelle kohta on piisvalt ;eldud kui maha h]igata, et ta oli eile ]htu otsa topless ja ka ta passi pilt on tehtud ilma s'rgita, ning ta meenutab natuke kuulsat tecno viikingu videot, hakkas suht valimatult koigiga t[li norima otsustasin ma peale tunnikest tema valvamist (see laheb ushikondliku toona kirja ;)) natuke omal k'el ringi vaadata. V]i algselt otsustasin ]igernini hostelisse tuttu minna, sest asjaolude kokku langemisel, olin ma viimase 24 tunni jooksul lennates umbes 1 tunni maganud, aga tee peal plaanid muutusid ilmselgelt :). {hes]naga sattusin mingil k]rvalt'naval v]iksesse baari, kus kohalike baari pidajatega tutvudes ja Myanmari kohta researchi tehes ([ks tuup oli sealt parit) sain muuhulgas teada, et Tai vodka on midagi atsetooni ja k[[nelaki eemaldaja vahepealset. Sealt oli juba loomulik samm koos nende baaripidajatega, kes mingi hetk oma baari sulgesid, edasi klubbi minna. Spicy nazovaetsja - mingi Bankoki veenus umbes. Varju ku;ljeks kujunes muidugi see, et tagasitee oli p'ris pikk ja keeruline, ma arvan oma 2 tundi jalutasin m;;da erinevaid bankoki t'navaid enne kui hommikul mingi 8 aeg oma hosteli k'tte leidsin :), v'ike kolme sentimeetrise l'bimooduga vill oli selleks ajaks formuleerunud pla}hvi sisse. "ratus juhtus nii 14.30 ajal, mil ma ka suht kohe Myanmari saatkonda lippasin. Natuke ja;in sellega ilmselgelt hiljaks, viisataotlusi v]eti vasta 9-12-ni :). Igatahes, sain endale viisataolus vormi ning sain ka seal mingi ametnikuga sobraks ja mulle lubati esmaspaeva jooksul viisa 'ra valjastada - mis on suht OK tvaparsase kahe toop'evase ootejaga vorreldes :). Ehk siis kokku peaks null summa mang olema. Tagasiteel saatkonnast tulin geniaalsele mottele takso asemel mootorratta transat kasutada - sinna minnes takso venis ummikus nagu tigu, mingi sakasa turistide paar kes kaarti uuris kondis meist mitu korda mooda, mootorratas on oluliselt kiirem elukas. Lisaks sain ka adrenaliini paugu moneks ajaks katte - sellises liikuses lastekiivriga rallit soita tahendab norgemate indiviidide jaoks tagasijoudes aluspesu vahetust. Igatahes, siin ma olen (tere tallinn tere eesti) :), nadalavahetuse veedan Bangkokis, voibolla vahetan kull oobimiskohta / siinne on kallis ja seltskond nagu oeldud on kull tore, aga ulemoistuse eluvooras.

Aga nuud, bamparaa ja hopsassaa - panen eesti sargi selga ja lahen vaatan, kas leian kuskil jalka jalgimiseks mone iiri pubi :). Go Estoooniaaaa.....

Kommentaare ei ole: