pühapäev, 13. november 2011

Uleujutused

Heihoo, kaisin tana siis loppeks Bangkoki uleujutatud piirkondi uurimas. Peale lendu, neljap'eva ja reede ohtut v'ljas kaiku ning sugavat unekriisi laks eilne p'ev taitsa mahakandmisele, kui ohtul arkasin oli juba pime, tegin vaikse soogi, sebisin endale raamatu ja lugesin selle labi kuniks teised oues labustasid. Tana hommikul oli ikka veel kerge pohmakas uleilsest, proovisin jalka mangu korvale mingi jube solke shotte... Igatahes, taan olin ulimalt tubli ja asjalik, tegin ara shoppingu mida Myanmari jaoks vaja, taitsin viisaformulaari homseks ara, sebisin fotokale juhtme ja koige lahedam osa ilmselgelt oli siis ujutust vaatamas kaia. Inimesed on asjaolusid arvestades suht optimistlikud - kodud k[ll vee all aga mingit nuttu ja hala vaga pole. Aga ega sest asjast muidu pilti ette ei saa, kui tuleb videot vaadata :). Sita kvaliteediga on, aga siinse netiga on nende uleslaadiminegi selline suht viisakas ligi poole tunnine ooper, tuki kohta..


ja teine kah:


Uldiselt on see koht kus ma kaisin suht vahe uleujutatud, [leval pool suunatakse suurem osa veest kuhugi korvaljokke ara. Paris mitmetes piirkondades on seis oluliselt sitem, aga kokkuvottes on suurem osa Bankoki ikkagi taitsa kuiva ja johkralt palav ;). Tana on seis selline, et arvatakse uldiselt, et asi laheb veel nats hullemaks, joe ulemjooksult on veel vett peale tulemas... Tagajarjeks on see, et suurema osa asutuste ees voib naha liivakottidest barjaari - erandiks pole ka see hostel kus ma elan. Kui vesi siia tuleb, siis muidugi suht tuhises koguses (noh, mitte oluliselt ule polve). Ma ise arvan, et toenaosus on pigem alla 50% et see juhtuda voiks ning kuna ma ise jalga varsti lasen siis mina seda vaevalt naen. Aga uhesonaga - elame huvitavatel aegadel.

Kommentaare ei ole: