neljapäev, 17. november 2011

Sama seis

Kui vaadata eelmist postitust, siis pole tuleviku plaanide osas justkui midagi lisada - olen viimased 48 tundi lihtsalt palavikuga kulili olnud ja koik jutt kehtib endiselt :). Tagantjargi tark olles, olin tegelt vist juba Bangkokis tobine, aga ajasin imeliku enesetunde ja kulmavarinad liigselt peale krutitud konditsioneeri kaela hostelis. Igatahes, peale interneti kohvikust lahkumist uleeile ja "korraks enne linnatuurile minekut" hostelist labi minnes, tabas mind paris korralik norkusehoog, ning kui meenutada siis juba internetti tulles oli siia kolmandale korrusele ronimine raskem kui ta tana oligi... Viskasin siis pikali, peale tunnikest suht deliiriumi segust und vaatsin, et asi on paha ning asusin tablakaid narima. Ooseks oli palavik kindlasti ule 39, toenaoline, et ka ule 40 kraadi. Eila hommikul oli sellega vorreldes ikka paris hea olla, kuigi palavik oli seal 37.5 ja 38 vahel paev otsa - tean seda kuna olin hommikul voimeline pusti tousma ja apteeki lippama ning sealt endale kraadiklaasi sebima, muud mida tahtsin seal see eest kull vaga polnud, Myanmar ikkagi. kraadiklaas maksis see eest pool taala... Eile olin vpoimelin isegi ka lugema juba ja puha, kuigi kere ja pea tuikasid veel suht nomedalt. Tana hommikuks oli palavik 37.0 kanti kukkund, ehk olen taaskord inimeseks saanud. Aga eks ma teen selle antibiootikumi kuuri, mis ma endale maarasin, lopuni igaks juhuks ara - oli mis elukas oli, mis mind tabas, aga mingi lihtne toidumurgistus see igastahes ei olnud.

Muidugi teisest kuljest, eks see olegi uks odavamaid viise trippida, maksad Okinawa kulalistemajale 6 taala oma koi kohta o"o" eest ja nats veel joogivee eest, vahkred ja vaatad deliiriumi seguseid unenagusid. Moned maksavad sama efekti sdaavutamiseks oluliselt rohkem, tosi, ka looduskaunimates kohtades enamasti, kuid ja nadalaid veetes :). Seejuures peavad nad veel sinna korvale igast asju popsutama voi miskit narima efekti saavutamiseks, kuigi tosi, tablette pidin isegi votma :).

Ehk siis vol 2 - ta'na tahaks paikeseloojangut Shwedagon Pagoda kohal vaadata...

Kommentaare ei ole: