teisipäev, 13. märts 2007

13. Ma''rts, Whariwharangi matkahu"tt, 18.30

Olen keset metsikust ja"lle, nii ilus. Siin on aga loodus mitte nagu pohjasaarel matkatud vulkaanilistel ma"giradadel (iseenesest on muide lounasaar ma"gisem, a ma pole veel ma"gedesse joudnud), vaid teist laadi. Konnin mo"o"da rannikut, sa"ilinud voi taastunud on pohiliselt Uusmeremaa originaal taimestik, u"u"ratud mitme meetri korgused sonajalad, mis meenutavad dinosauruse piltide taustale maalituid, igast poosad, elupuu ja kadakate moodi puud ja siis jurakamad puud ning palju linnulaulu. Pikitud kuldsete randadega, muideks, siin polegi hele liiv nii tavaline, va"ga paljud rannad on musta liivaga, vulkaanilisuse (tuha) tottu ja kenad laguunid, ja laineid murdvad kaljud ja kaljusaared ja sini sinine meri. Mis kondides kas puude vahelt koos lainete mu"haga kumab voi siis kohe korval on, kui rada mooda ranna liiva kulgeb. Rada la"heb vahepeal ka la"bi laguunide, mida saab la"bida ind moona ajal, ha"sti kihvt. Tousu ja moona vahe on siin kuni 4m!!! Ta"iesti uskumatu u"hele balti mere a"a"rsele tondile. Nii kuradi kahju, et kaameral akud tu"hjaks said peale eilset paari esimest matkatundi.
Nagu nii monigi teravam kriit juba arvatavasti la"bi ampsas, otsustasin jala lopuks Tasman coastal walki a"ra teha, sest kuigi mu pingutused eila hommikul koigist kajaki laenutustest kajakit ja kompanjoni sebida olid va"gagi korralikud, ei olnd kuskil kedagi kes isegi ja"rgmine pa"ev oleks iseseisvalt kajakit plaanind rentida. Arvetades seda ja ilma prognoosi vaatsin kell 12.30, et tagumine aeg on tegudele asuda, et mitte veel u"hte pa"eva kaotada. Votsin siis raja alguse ka"sile Marahaust, kuhu ma hommikul ha"a"letanud olin (ha"a"letamisest tahaks kunagi kohe rohkem ra"a"kida) ja soetasin endale kahe o"o" o"o"bimise loa hu"ttides. Ja kuradi tore on see retk olnud. Pea kogu aeg lainete mu"ha korvus, metsavahel ja siis ja"lle rannas, nii see rajake lookleb, mina laulan ja linnud laulavad, inimesi on rajal vahepeal aint veits palju, naljalt u"le poole tunni ei konni, nii et kedagi ei kohta. Eila ohtul ja ta"na hommikul, veits vihma sain, aga see oli ko"o"mes vorreldes sellega mida prognoositi. Aind jalad votavad mul sona ja va"idavad, et neamd on va"sinud, aru ma ei saa miks :). Kuigi, eks ma ole oma 45 kilta a"ra kondind kahe pa"evaga, ning kuigi siin pole ma"ed, on siinsed kaljud Eesti moistes sellised millel ronimine u"les alla pole nalja asi, mis siis et rada ise on siuke meetri laiune ega pole eriti ja"rsk. Nii, nu"u"d peaks minema kaema, kuda paike ookeani poole akkab vajuma, kui just see ma"gi siin a"ra ei varja. Oldagem tublid.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Noh!!! Mägironijaks oled hakanud? Mägi Aivariks ei taha hakata? Sa siin räägid et ei tea miks see töö tegemine nii popp on. Mine ise ka tööle, siis saad aru kui mõnus on tööd teha. Nimelt - kui teed tööd, saad selle eest raha ja raha eest saab asju osta. Mis teeb inimese kõige õnnelikumaks? Asjade ostmine...

Anonüümne ütles ...

Yo, Massa. Marupõnev on ikka lugeda Su tegemistest sealmail. Elan Sulle siin Eestis kaasa:) peaaegu nagu ise oleks reisil:P Take care, M.-

Massa ütles ...

Jou jou, room kuulda, et huvitav lugeda, ole Margus ise kah tubli.
A sina juss, no kurask, narkomaan selline, muudkui to"o"tad. Aga eks ma pean varsti su nou kuulda votma ja ise kah veits raha teenima, asju ostan selle eest kindlasti, ning ha"sti palju, arvatavasti va"ikeseid, nagu tikud ja kirjaklambrid ja kummiliim, et oleks lihtsam kanda ning saaks ikka rohkem osta ja ennast onnelikumana tunda. Ahjaa, mida nad raisad sul opeereerima asuvad, et kevadpa"evad vahele ja"a"vad, ma motsin et sa oled ikka vormis ja votate kissi ja otsaga asja tosiselt ka"sile ikka.