laupäev, 10. märts 2007

Selline lugu

Nonii, koigile kellel oli mure, et see va blogi on nii vanasti updatetud, et enam uudisena ei kvalifikatseeru on mul hu"vasid uudiseid - see on nu"u"d ta"iesti reaalajas (hetkeks va"hemalt). Ojee, ma leidsin ska"nneri uus meremaalt ja lihtsustasin sellega oma elu ta"itsa palju.
Veits kehvem uudis on see, et ma ei ole oma 25 eluaasta jooksul ilusat ka"ekirja omandanud, seega ei pruugi selle lugemine koige lihtsam olla ning lugejate elu lihtsamaks ei muutunud... Ma ei pane pahaks, kui moni lugemise alal oskaja teistele abiks olles asutab uue blogi nimega massa blogi tolge... Aga tosi ta on, et mu ka''ekiri na"eb ku"ll u"limalt eba atraktiivne va"lja, aga on tegelt suht loetav.
Ska"nnisin sisse ka pa"eviku alguse, et asi veits autentsem oleks. Ja uskuge mind, koige enam avatud koht ses raamatus on euroopa kaart, kust ma saan na''idata kus eesti asub, ma olen va"hemalt 70-le, voimalik et ka enam kui sajale inimesele geograafia alase oppetunni andnud Eesti paiknemisest maailmas ja Euroopas, u"hekordsest Eesti joonistamisest noukogude aegse maailma atlase kaardile ra"a"kimata.

Vihjeid:
Kui klopsata piltide (ska"nnitud leheku"lgede) linkide saab ta"itsa suure ja loetava :) pildi ette.

http://public.fotki.com/mass8/ - on see koht kust fotosid voib leida, neid eraldi siia ei toppinud

Kommentaare ei ole: