esmaspäev, 5. märts 2007

20. Veebruar, 19.36, Whitianga lähedal hipi/usu/lebo?... kommuunis

Viimasest raportist on päris palju aega kulunud, uskumatult palju uskumatuid asju on vahepeal juhtunud :). Hetkel olen ookeani lähedal mägedes, saime öömaja nii kauaks kui tahame mingis kommuunis mis on kind of hipi, kind of religious, kind of ?. Mingi siuke nagu algaja ise oma usu välja moelnud ja funniv usulahk voi no ma kah ei tea, täitsa huvitav igaljuhulJ. Ütlevad küll et usuga pole mingit pistmist, aga ikka jumalast vahest ikka veits kuulda on. Koha leidsime couchsurfingu webi lehelt, kirjutasin ühele neiule, see vastas, et ta ise küll on Marokos, aga minge mu vanemate juurde nad kindlalt votavad reisijad avasüli vastu, et neil kogu aeg reisijad peatuvad ja koik on teretulnud. Füüsiliselt leidsime koha kohalikelt hoolega teed küsides ja autoga ekseldes, auto kuulus Kylele, kes on USA kutt, kes siin rändab ja keda kohtasime hääletades, lähme temaga vist veel louna poole edasi kah. Hull hamming oli igastahes saabudes, soitsime hoovi ilusti nagu raamatu müügi aegadel palju tehtud, vaatsime et kutsad sobralikud ja tulime autost välja. Meie “hei”hüüete peale läks tükk aega, enne kui ühest honest ilmus mingi tüüp ja teisest üks naine. Me muidugi siis, are you Steve?, are you Kali?, ehk neiu vanemad kellega ühenduses olime olnud, nemad aga et ei ole, aga naeratavad ondsalt ja muretult nagu oleks tosise laksu all. Me räägime siis oma lugu, ja nemad, ah, what ever, your welcome, feel like at home, Steve is inside watching movie, you can stay as long as you want, we have been here for 6 months. No meil olid ikkagi louad töllakil ja täielik hämming. Aga oligi lihtsalt siuke koht :). Aa, aga miks ma kogu aeg mitmuses räägin? Täna hommikul sain kokku Liisiga, kes eile maandus, temaga oli eestis kokku lepitud et hääletame veitsa koos, kuigi olime eestis vaid korra kohtunud. Vot sellised lood. Aga loodus – lihtsalt vorratu. Inimesed – igati looduse väärilised. Alustasime hommikul hääletamisega Aucklandi kesklinnast bensiini jaamast, saime 10 mintsaga peale ja linnast välja, tüüp soitis veel mingi 20 km kodust mööda, et meid paremasse hääletamise kohta maha panna. 5 auto peatus ja saime edasi, 5 auto jälle peatus jne. Uskumatu. Aucklandis oli kah täitsa kihvt paar eelmist päeva, sai muuseumis käidud – elu parim muuseumi elamus seni. Aga see kommuun kus me sattusime, suht pull ikkagi :), tüübid mängivad mingeid austraalia pärismaalaste pille praegast, näevad välja nagu üks suur toru ja teevad umbes siukest häält nagu parmupill, veits tumedama kumedama kolaga. Ma ei tea, kauaks siia jääme, vist mitte väga, sest Kylele kui tublile kristlasele on siinne “satanism” vastukarva, aga pull on. Ise kavatsen küll sellest kogemusest siin viimast votta ja samas vaadata et ajusid ära ei pesta:). No paari päevaga vaevalt. Aga homme voi juba öösel lähme kuumavee randa, kus auku kaevates sinna soe vesi tekib. Ma proovin nüüd kah seda imepilli mis nad siin mängivad, raporteerimiseni.

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

nii, ühtegi räpast detaili siiamaani ei ole. Mass paluuun...
Üldiselt on su updated millegipäerast mingi 2 nädalat maas omadega, miks nii?

Massa ütles ...

Jussike Jussike, sa peaks ju teadma, et ma olen ingel, kellega ra"paseid detaile ei juhtugi, voi kui siis haruharva :)
Aga, et mul on selektiivne ma"lu, siis ma ei ma"leta ju kunagi ra"paseid detaile, sa peaks ju teadma ku"ll, et ma hommikuti koiki juhtumusi eitan ja ma"letamast keeldun, kuniks va"hemalt 3 tunnistajat pole leitud... Et ma u"ldjuhul 4-ses grupis ei liigu pole muga veel minu teada midagi ra"past juhtund, pole toestatud va"hemalt...

Unknown ütles ...

Okei, ma ei taha rohkem räpaseid detaile kui sa neid ei avalda. Ikkagi tahaks teada miks sa kahenädalase dileiga kirjutad? Aeg käib seal nii aeglaselt et olete veebruari lõpus alles? Meie tähistame siin naistepäeva täna ja ilm on juba päris kevadine.

Massa ütles ...

Heh, nagu ta"helepanelikumad televaatajad on aru saand, on see blogi maha kirjutatud mu paber pa"evikust, ja lihtsalt ei satu igapa"ev netti et seda u"mber tippida, ja kui satun siis pole alati aega. Aga sulle juss, eksklusiivne update eilsest. Esimesed saltod tegin a"ra, ja tasuta olut voitsin kah nende eest kortsus, tapsemalt 2 na"dala pa"rast voi nii kui see osa avalikustamise osakonda jouab :).

Unknown ütles ...

Fantastiline Mass. Kahju et sind kevadpäevadel ei ole ja mind ka sest lähen kevadpäevade esimesel päeval opertasioonile:( Järgmine aasta teeme siis topelt tagasi!!!