neljapäev, 1. märts 2007

15. veebr, kell 9.03, colombo lennujaam

Nii, nu”u”d on see ametlik, 8 pa”eva Sri Lanka toitu ja jooki ei saanud mul pohja alt a”ra. Olin ku”ll ka tubli ja join pohiliselt pudelivett, oleks vist vabalt voind ka kraaniveega enam eksperimenteerida, sest paar ra”ndurit kes seda joid u”tsid, et pole ullu u”hti. Lennujaamason kuidagi maru vooras olla, ei ole mingit mu”ra ega mo”llu u”mber, kuigi inimesi on siingi suht palju. Beethooven voi miski siin vaikselt ma”ngib ja koik turistid nohisevad omaette, kui monele tere u”tled vaatab sind kohe jube kahtlustava pilguga. U’ldse tundub mulle siin, et va”ga paljud ka”ivad Sri Lankal a”ra seda tegelikult na”gemata, oma mugavustsoonist ehk siis hotellitoast ja giiiga grupist lahkumata. Eila ujumas ka”ies ja”tsin oma asjad kahe svenska flicka hoolde, kes mingis kallimas hotellis pesitsesid, nood polnd ku”ll pa”a”le ranna ja hotelli ja paarituristiloksu miskit na”ind. Samuti on hotellidest tunduvalt raskem huvitavaid ja sobralikke inimesi leida kui guest housedest, kus pole paketituristid vaid hoopis teine kontingent. Sellele ja”reldusele joudsime juba koos palju reisind Usa tu”u”bi Keviniga, kes palju ka hotellides reismise alguse poole aega veetnud. Muideks, ma loodan, et Sri Lanka voidab kunagi olu”mpiakulla, lihtsalt, et te nende hu”mni kuuleks. Uskumatu lugu, kolab nagu lastelaul, aga on samas siuke tore (otsige netist, asi on vaeva va"a"rt). Juba maandudes ma ma”rkasin, et vist ma”ngivad hu”mni, sest kohalikud tardusid valvel seisangusse, nu”u”d hommikul ja”lle. Eriti reaalne olu”mpiakulla lotus vist just pole, sest kriket pole olu”mpiaala ja isegi kui oleks siis Sri lanka Sansid oleksvast 1:20-le voi nii, sest ainus MM tiitel on pa”rit 90-ndate keskelt. Aga nuud Singapur, Siit ma tulen, Sri Lanka dadaa.

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tore, et elus ja põhjaga oled:) Tekst on sul muidugi tore aga räpaseid ja intrigeerivaid seiku on kuidagi vähevõitu. Ma ei usu et sa pole näiteks kordagi saltosid teinud segi peaga seal. Lihtsalt ei usu.

Massa ütles ...

Ausona olen suht tubli olnud :). Ja siin ju nagunii koik tagurpidi, saltodega laheks asi peris kirjuks. Aga ega koike kah ei saa ju avalikustada. Vanemad ja vanavanemad kah akki loevad...

Tervisi siit kuklapoolelt. Ja pildid panin ules http://public.fotki.com/mass8/meremaa

Unknown ütles ...

Tore, pildid on väga kaunid, aga minu detektiivi silm märkas siin mõnda asja mida teised võibolla ei märka. Esiteks ei usu ma enam et sa seal üksi oled, sest sinust on liiga palju pilte tehtud. Kellega sa seal oled siis? Teiseks ma ei usu et sa uus meremaal oled, sest piltidel mäestikest ei ole ühtegi urughaid ega muud elukat. Isegi frodot pole sa kohanud nagu ma aru saan. Ehk siis tekib küsimus kus sa oled? Seega: kus ja kellega sa oled? Mis kell koju jõuad? Teeme väiksed õlled?

Massa ütles ...

Frodosid ja urukhaisid on siin sitaks, vota uhtesid ja viska nendega teisi. Nendega ma siin kemplengi ja nemad must pilt teevadki. Aga ise nad on foto kindlad, kui eriliselt toodelda siis vast naed neid mone pildi nurgas aga muidu nad hoiavad madalat profiili ja ilmutavad end aind mulle... Koju jouan umbes kell 2.37, 184 paeva parast voi midagi sinna poole. Olut plaanin teha homme ohtul kui wellingtoni linna paale lallama lahen, tuled ka? Molly Malones kell 7, its a date?