pühapäev, 18. märts 2007

17.02, 17 ma"rts, Westport, Tripinn backpackers

Tousin mina ta"na hommikul u"les ja vandusin omaette, ikka sajab raisk. Mitte ei kiskund va"lja ha"a"letama, teades et Arthur's Pass ja Glaciers - kaks plaanitavat sihtkohta asuvad korgel ma"gedes ja seal on ilm tiba veel nirum. Et Punakaiki oli eriti pisike, ei paelunud ka plaan sinna ja"a"da, seda enam, et otsas oli toit ja poodi seal polnud. Hommikuseks so"o"giks sai juba rootsi neiult Sandralt ouna ja muslit rotitud. Mis oli hea plaan, sest leidsin ka lahenduse oma suuna probleemile, liigun tema ja tema autoga Westporti ja sealt Karamea poole. Aga va"ljas muudkui sadas. Ja"tsime davidiga hu"vasti ja asusime teele, Westportini la"ks tee rohkes vihmas aga viperusteta. Peale seda aga selgus, et jogedel, ma"gedel ja ojadel hakkab limiit ta"is saama ja on vihmast siiber juba, igalpool hakkas vaikselt ujutama, tee peal mis Karamea poole viis oli kohati oma poole polveni vesi. Peatusime u"he silla juures veemo"llu imetlemiseks joes, Sandra oli sotmise osas juba va"ga murelikuks muutunud. Kuulsime seal u"he kohaliku ka"est, et edasi Karamea poole ainult karmimaks teede u"leujutus la"heb ja et see la"bi aegade suurim u"leujutus vist on, otsustasime ringi keerata igaljuhul ja Westporti tagasi suunduda. Ja minu jaoks on see linn nu"u"dsest Wetport! Ta"itsa pael, paljud ta"navad olid osaliselt voi u"leni vee all ja nii monigi aed ning maja kah. Kaks tundi jalutasime vihmas ja imetlesime seda pilti. Eriti lahe oli see, et ma laenasin u"helt kohalikult kajakit ja ma sain tiiru teha vee peal, selles sumpamisele vahelduseks:) Nagu TV uudistes, kui vaatad kuda ksukil uputab ja ta"navaid mo"o"da paadiga soidetakse. Kihvt lihtsalt. Parim pa"ev Wet Porti ku"lastamiseks - marsruudi koostamine la"ks sajaga ta"ppi. Ja kohalike suhtumine on lahe, kondavad ta"naval ja ei paista eriti pahandavat. Tuletorje pumpab vett minema, ta"itsa lopp kui koomiline paistab pilt, kui sildid "Fire" on va"ljas uputuse juures, kuna silte "Flooding" ei ja"tku:). Tuus vaatepilt on see linn siin, ja ei ole asi ka peris katastroofiline, nii et saab asja vabalt huumoriga votta.
Ja nu"u"d on kotu ta"is, tegime korralikult su"u"a, tegin seenekastet ja puha, jube kastme isu oli. Ja"lle on kihvt pa"ev olnud ja pool on veel ees. Ainus asi millest kahju on, on fotoka koomas olek, eilne kajaki trip oli talle vist liiast, kuigi oli hermeetilises ambris, sellest sai siiski pildid ilusti a"ra tehtud. Aga vast tuleb temagi veel varjusurmast va"lja. Nu''u"d aga lasen leiva luusse, monna eesti lastemusa saatel puhkeruumi diivanil lebotades, homme ma olen kindel, juhtub ja"lle midagi lahedat voi veel lahedamat, Noudmiseni, Muff.

P.S. Fotokajastuse ja toestuse sellest pa"evast loodan siiski kunagi Sandra ka"est maili teel saada, kuna, seda aga keegi ei tea...

Kommentaare ei ole: