teisipäev, 13. märts 2007

12. ma"rts, 8.15 ommukul, Motueka, Hat trick Hostel

Jussi ja kindlasti ka paljude teiste sureks roomuks ma seekord ska"nnerit ei leidnud. Raisk.

Deam ma u"tlen, va"iksed tagasilo"o"gid, samas ka va"iksed edasiminekud. Selgus eila, et sindrid ei taha kajakit laenutada sulle, kui u"ksi oled, otsisin eila hoolega kompanjone. Oma suureks imestuseks ei leidnud, koik teevad siin hoolega to"o"d, ma ei saa aru, mis selles nii head on? Muidugi, eks ta loogiline ole, praegast ounte koristusaeg ja siin on puuvilja farme jalaga segada. Lisaks ilm sinder mind kah va"ga ei soosi, keeras veits sajule ja see votab kajaki entusiasmi osadel miskipa"rast a"ra, aru ma ei taipa. Otsustasin siis hoopiski netist ja arvutist lohutust otsida ja seda ka sain. Esiteks selgus, et videod Sri Lankalt mis ma arvasin juba kadunukeste ja looja karja la"inute hulka on mul Sansa playeril siiski alles! Vist oli toepoolest mingi viirus seal kallal ka"ind ja viirusetorje programmid mu ma"lu puilka niisama ei ru"nnandki, kuradi Sri Lanka interneti kohvikud ma u"tli. Aga viirus polnd esialgseid faile onneks mitte kustutand, vaid aind peidetud su"steemi failideks teind, voi kurat seda teab kuda voi mida ta"pselt, igastahes on olemas, aga pole lihtsalt na"ha kui settingud valed on arvutil. Ujee. Teiseks selgus, et Eesti riik on minu sober, olin pappi ta ka"est oma reisifondi saand, tulumaksu sain tagasi ja u"hest salakohast sain veel toetust, aga see avalikustamisele ei kuulu :). U"leu"ldse, kui keegi tunneb, et tahab mu reisifondi toetada, siis mu konto on alati annetusteks avatud, ikka parem kui selle raha eest endale pohmelli tekitada onju ;). Ja siis uurisin asja ja selgus, et see samune blogipoiss siin on hakand popiks saama, nii et koik alternatiivide harrastajad, kui te lugesite seda pa"evikut sest te arvasite et see on lahe ja erakordne asi mida teha ja sopradele oelda, et ma olen midagi teind mida sina pole, faa faaa, siis on aeg endale uus tegevus otsida. Vaatsin et oli loetud Kanadast, Usast, Aafrikast, Austraaliast, Hiinast ja u"llataval kombel ka Eestist moningatest kohtadest. Kahtlustan ku"ll, et osasid eelnimetatuid tabas pettumus, et see eestikeeles oli :), aga voibolla ka mitte, eestlasi ju maailmas igalpool. Aga nu"u"d lahen ampsan hommikuso''o"ki ja katsun endale ikkagi kajaki sebida, a"kki kudagi ike onnestub, mis siin ikka niisama passida.

Ahjaa, panin Sri Lanka fotod u"les, ammustest aegadest seal ja elevantidest on pilte seal kus vanastigi, http://public.fotki.com/mass8

Kommentaare ei ole: