neljapäev, 1. märts 2007

13 veebr, 2.40, Delhouse, white house voorastemaja

Ja nu”ud ma asungi Adam’s Peaki poole teele, ah et mis ma veel siin passin ja kirjutan? Ootan eila ohtul hilja meie voorastemajja saabunud saksa neiut, kes kah ronima tuleb. Ma olin kull jumalast horisontaalis kui ta tuli, aga nad kaisid uhte siia saabunud tema sopra koos omanikuga otsimas, Estonia-Amerika, kolavad ju sarnaselt. Ja minu nelja paevane habe naeb kah kindlasti habemiku moodi va”lja J Tegelt ma arvan, et omanik lihtsalt tahtis, et ta ja”a’’ks ja mujale ei tormaks otsima (pealegi oli omanik ta”is) ja nagu na”ib la”ks onneks. U’’ldsegi, eile ma vist ei ra”a”kinud inglasest kes siin veel pesitseb, va”ga eriskummaline tu”u”p. 41 ja retired, ka”ib Sri Lankal ha”sti tihti, lemmik maa on uus meremaa (saint a ka”est ka hu”vasid reisivihjeid) jam is va”ga huvitav, tu”u”p ra”ndab ringi rattaga, tegi eila tavalise 130-140 km pikkuse tiiru. Aga nu”u”d on minek.

Kommentaare ei ole: