esmaspäev, 26. märts 2007

23. Ma’’rts, 10.27, queenstown, imeilusa lake Wakatepo (?) a”a”res

Hommikust. Veits hore on veel olla, aga ka”es on ja”lle u”ks imeilus pa”ev, ilm pole u”ldse mitte kehvem kui eila ja eila oli ta lihtsalt suurepa”rane. Tegelesin eile sellise vahva spordiga nagu river boarding, votsin body boardiga (surfilaua va”ike versioon) joes ka”restikke nii et mu”hiseb, viimase peal u”ritus oli. Ka”restikke oli mitut sorti, karmim oli grade IV, ehk tolkeks – ka”restike karmust moodetakse ja”rk I kuni VI, VI on surmav, a la Niagara falls. Katsetasin ka “laine” pu”u”dmist, ehk siis kui mingis kohas on keset ka”restikku selline koht, kus vesi lainena veits u”les touseb, aga see laine pole mitte liikuv nagu meres, vaid seal olev vesi ringleb justkui u”he kohapeal ha”sti siva. Pean ausalt tunnistama, et laine pu”u”dmises suckisin ma sajaga, u”he korra sain mingi 10-15 sekundiks peale, viimase peal fiiling oli. Vordluseks, record meie grupis oli 4 korda u”he ameerika neiu poolt tehtuna, ha”bilugu, sain Vicki ka”est pika puuga. See est olin osav navigeerimises ja lauaga igast trikkide tegemises. Minu suureks imestuseks anti pa”rast koigile isegi tasuta foto CD, kust on na”ha kuidas mul suu pidevalt ammuli on, et parem vett neelata oleks ;). Oma toreda aja lopetuseks siin linnas otsustasin va”ikse o”o”eluga tutvumise tuuri teha ja selgus, et o”o”elu on siin ta”itsa arvestatav, linna peal oli u”ritusi igale maitsele, mina kui suht maitselage vend ka”isin muidugi u”helt teisela ja votsin igalt poolt viimast ;). Nu”u”d to”llerdan vist veel veitsda linna peal ja suundun Te Anau poole, mis on viimane arvestatav asustatud punkt enne metsi, ma”gesid ja Uusmeremaa fjorde, mis pidada u”lemoistuse kenad olema – eks la”mme kaeme. Aga voibolla la”hen ka homme, oudne laiskus on hetkel peal. Elu on taaskord lilleline, no worries mates, see ya.

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Hehehheeeeehheheheheeeeeee. Kui sina juba kirjutad et võtsid viimast, siis ma arvan et vilde õhtu on selle kõrval ka poisike:P!? Kuis ööelu oli siis? Kas dry martiinit ka jõid:D?

Massa ütles ...

Ei joudnud try Martini juss, ma ei taha isegi moelda palju nad raisad siin selle eest ku"siks. Aga nalja sai ja tantsu tegin kah otse loomulikulot, kuigi mitte kellegi nii voluvaga kui sina... Aga eile joudsin Wilde levelile kah juba la"hedale.

Unknown ütles ...

Kus kadunud oled? See on nagu seebikatega, et kui uut osa ei saa hakkavad rahvamassid märatsema:)

Anonüümne ütles ...

Da kann ich nur zustimmen..