teisipäev, 20. märts 2007

16.49, 21 ma"rts, Queenstown

Ikka veel olen elus! Lallallaa.
Bungy oli kahtlemata u"ks lahedamaid asju mis ma elus teind olen, aga ma arvasin et mul veits rohkem hirm hakkab, aga igastahes oli va"rk 100% seda raha va"a"rt! Tu"u"bid on siin lihtsalt otsind u"he ma"gijoe kohal kaks teinteise vastaskaldal asuvat mega suurt kaljuma"ge, nende vahele paar u"lli kova trossi tommanud ja sinna peale gondli ehitand, millel osaliselt klaas porand ja kust siis lollakad saavad va"lja hu"pata, alla joe suunas, va"ike ko"iejupp jalaku"ljes. Peris karm. Isegi gondliga soit pole norgana"rvilistele ja voib monele raudselt kaka pu"ksi tuua, aga sealt veel alla hu"pata, njah. No ma hu"ppasin, ja imelikul kombel va"ga ei kartnudki, usaldan vist liiga palju numbreid - ja teada oli, et keegi pole kunagi surma saand siin. Koik ka"is maru kiirelt voi olen ma ise maru aeglase motlemisega, kurat seda teab, igastahes joudsin moelda, et maru tuus, ma lendan, hakkasin vaikselt joudma ideeni, et olukord on peris tosine aga ei joudnud kartma veel hakatagi, kui juba tundsin, et ko"is venib juba kergelt ja hoplaa, uuesti u"les, just siis kui hakkas tunduma, et nu"u"d on see sinder, planeet nimega maa liiga la"hedal juba. Et see tross millest end istuli saendisse saaks tommata torkus (seda saate ka piltidelt vist na"ha, kuda massa keskenund na"oga trossi u"ritab sikutada pea alaspidi, http://public.fotki.com/mass8/bungy/), rippusin vahelduva eduga abitult pea alaspidi ja tegin vahelduseks kohulihase harjutusi, kuniks mind u"les tagasi vinnati. Sain vere adrenaliini poissi, peris ta"is, kindel see. Ja u"ks rootsi neiu Lotta tegi pilti kah, pa"a"sesin 45$ eest piltide voi DVD soetamisest (molemad 80$), uskumatu, kus raisad siin koorivad ja pappi ku"sivad. Aga sky swing oli ta"iega a"ge. Koigepealt gondliga 400 m korgusele ma"e otsa, otse linna ja ja"rve kohal, mega vaade. Ja siis riputati u"les mind ja anti pa"a"stikko"is, tomba kui julged. No tombasin kah, kukkusin veits alla ja siis kiikumisse edasi tagasi peris pika ko"ie otsas, 60 m ku"ll vist ei olnud. Suht sarnane sellele igastahes mis Usas Anneliga lobustuspargis tehtud sai, aind et vaade oli teisest maailmast ja veits suurem soit oli. Seekord ostsin endale raske su"damega DVD (aga et fail on u"le 100 mega siis teda netti youtube poolt ei lubatud :(), kui na"lg majja tuleb, eks mas pean selle DVD kinni pistma. Pa"eva korda minekuks voib veel lugeda asjaolu, et onnestus lennupileteid austraaliasse 10 pa"eva edasi lu"kata. Saan tempo ja"lle maha votta ja ei pea nii meeletult edasi tormama, chilling, chilling. Fotokaga aga opn kehvad lood, lasin tal tana kodaki paranduses kuivada, ikka ei aidand, aga ma pole veel lootust kaotand, mingi eluvaim temas veel on. Aga nu"u"d peaks kiirelt netti hu"ppama ja siis on lootust, ha"sti su"u"a saada, saksa neiud lubasid kokkama asuda ja ja mind kah toita :). Ja homme saan vist ma"rjaks, kui asjad plaanipa"raselt sujuvad.

Kommentaare ei ole: